Pregled bibliografske jedinice broj: 841019
Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja // Bjelovarski učitelj, časopis za odgoj i obrazovanje, XVIII. (2013), 1-2; 44-60 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 841019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
(Graphical representation principale in primary education mathematics teaching)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Soldo, Maja
Izvornik
Bjelovarski učitelj, časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) XVIII.
(2013), 1-2;
44-60
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni
Ključne riječi
didaktička načela ; matematika ; načelo zornosti ; nastavni proces ; primarno obrazovanje
(didactical principles ; mathematics ; graphical representation ; teaching process ; primary education)
Sažetak
U radu je dat kritički prikaz didaktičkih načela te rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati stavove učitelja primarnog obrazovanja o didaktičkim načelima, posebno o načelu zornosti i njegovoj primjeni u nastavnom procesu. Provedeno je na uzorku od 262 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da je učiteljima po važnosti na prvom mjestu načelo zornosti i pritom im je poznato njegovo značenje ; načelo zornosti ne primjenjuje se podjednako u svim nastavnim predmetima primarnog obrazovanja, važno je i svrhovito primjenjivati ga u svim tipovima nastavnih sati te u svim razredima osnovne škole ; načelo zornosti u nastavi matematike nije jednake praktične vrijednosti kao i ostala načela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija