Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 841019

Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja


Kadum-Bošnjak, Sandra; Soldo, Maja
Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja // Bjelovarski učitelj, časopis za odgoj i obrazovanje, XVIII. (2013), 1-2; 44-60 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 841019 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja
(Graphical representation principale in primary education mathematics teaching)

Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Soldo, Maja

Izvornik
Bjelovarski učitelj, časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) XVIII. (2013), 1-2; 44-60

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
didaktička načela ; matematika ; načelo zornosti ; nastavni proces ; primarno obrazovanje
(didactical principles ; mathematics ; graphical representation ; teaching process ; primary education)

Sažetak
U radu je dat kritički prikaz didaktičkih načela te rezultati istraživanja čiji je cilj bio ispitati stavove učitelja primarnog obrazovanja o didaktičkim načelima, posebno o načelu zornosti i njegovoj primjeni u nastavnom procesu. Provedeno je na uzorku od 262 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazuju da je učiteljima po važnosti na prvom mjestu načelo zornosti i pritom im je poznato njegovo značenje ; načelo zornosti ne primjenjuje se podjednako u svim nastavnim predmetima primarnog obrazovanja, važno je i svrhovito primjenjivati ga u svim tipovima nastavnih sati te u svim razredima osnovne škole ; načelo zornosti u nastavi matematike nije jednake praktične vrijednosti kao i ostala načela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum-Bošnjak, Sandra; Soldo, Maja
Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja // Bjelovarski učitelj, časopis za odgoj i obrazovanje, XVIII. (2013), 1-2; 44-60 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Kadum-Bošnjak, S. & Soldo, M. (2013) Načelo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja. Bjelovarski učitelj, časopis za odgoj i obrazovanje, XVIII. (1-2), 44-60.
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra and Soldo, Maja}, year = {2013}, pages = {44-60}, keywords = {didakti\v{c}ka na\v{c}ela, matematika, na\v{c}elo zornosti, nastavni proces, primarno obrazovanje}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj, \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {XVIII.}, number = {1-2}, issn = {1330-0954}, title = {Na\v{c}elo zornosti u nastavi matematike primarnog obrazovanja}, keyword = {didakti\v{c}ka na\v{c}ela, matematika, na\v{c}elo zornosti, nastavni proces, primarno obrazovanje} }
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra and Soldo, Maja}, year = {2013}, pages = {44-60}, keywords = {didactical principles, mathematics, graphical representation, teaching process, primary education}, journal = {Bjelovarski u\v{c}itelj, \v{c}asopis za odgoj i obrazovanje}, volume = {XVIII.}, number = {1-2}, issn = {1330-0954}, title = {Graphical representation principale in primary education mathematics teaching}, keyword = {didactical principles, mathematics, graphical representation, teaching process, primary education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font