Pregled bibliografske jedinice broj: 840999
Kreativne radionice kao oblik poticanja darovitosti u matematici
Kreativne radionice kao oblik poticanja darovitosti u matematici // Studies in School Education / Kožuh, Boris ; Butenko, Hanna (ur.).
Kijev Krakov : Kopar: Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages, 2013. str. 105-116
CROSBI ID: 840999 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativne radionice kao oblik poticanja darovitosti u matematici
(Creative workshops as a form of encouraging talent in mathematics)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Cotič, Mara ; Felda, Darjo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Studies in School Education
Urednik/ci
Kožuh, Boris ; Butenko, Hanna
Izdavač
Ministry of Education and Science of Ukraine ; Horlivka Institute for Foreign Languages
Grad
Kijev Krakov : Kopar
Godina
2013
Raspon stranica
105-116
ISBN
978-966-8469-91-1
Ključne riječi
kreativne radionice, poticanje darovitosti, matematatici
(creative workshops, encouraging talent, mathematic)
Sažetak
U radu autori govore o kreativnim radionicama kao jednom od oblika poticanja darovitosti i darovitih u matematici. Suvremena nastava (matematike) načelno pretpostavlja bitno drugačiju spoznajnu djelatnost učenika od klasične, tradicionalne nastave. Težište se postavlja na razvijanju učenikovog umijeća samostalnog i stvaralačkog proučavanja sadržaja rada, te na stvaranju preduvjeta za uspješnu primjenu stečenih znanja i umijeća. Kreativno istraživanje i rješavanje problema je odličan način za razvoj matematičkih pojmova, a često i koristan alat za konsolidiranje algoritama. Istraživanjem i rješavanjem problema prije svega se gradi strategija logičkog zaključivanja u matematičkom kontekstu. Radom u kreativnim radionicama do punog bi izražaja trebala doći učenikova darovitost, njegove matematičke sposobnosti i kreativnost, ali i logičko-matematičko razmišljanje, rasuđivanje i zaključivanje.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija