Pregled bibliografske jedinice broj: 840838
Za reafirmaciju razvojno-pedagoške službe kao pretpostavke kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju.
Za reafirmaciju razvojno-pedagoške službe kao pretpostavke kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju. // Nastavnik kao čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 180-188
CROSBI ID: 840838 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Za reafirmaciju razvojno-pedagoške službe kao pretpostavke kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju.
(Renewed recognition of counseling as condition of quality in pre-school education)
Autori
Krstović Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Nastavnik kao čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Urednik/ci
Rosić, Vladimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
1999
Raspon stranica
180-188
ISBN
953-6104-15-6
Ključne riječi
Kvaliteta, predškolski odgoj, razvojna služba
(Quality, preschool education, counseling)
Sažetak
U radu se polazi od ideje o uzajamnoj povezanosti kvalitativnih promjena u predškolskom odgoju i djelovanju razvojno- pedagoške službe.-Pri tom se upućuje na različite probleme koji bitno utječu na stanje u kojem razvojno-pedagoška služba prestaje biti čimbenikom razvoja. Stoga služba stagnira, gubi uglednu dosadašnjem povijesnom kontinuitetu od pedeset godina.Ovim se radom posebno izdvaja problem znanstveno teorijske utemeljenosti razvojno-pedagoške službe. Njega se određuje kao jednog od ključnih uzroka širine problema u kojima se razvojno-pedagoška služba danas nalazi.Istovremeno, naznačuju se smjerokazi promjena koji mogu dovesti do re- afirmacije razvojno-pedagoške službe kao bitnog čimbenika promicanja kvalitete cjelokupnog sustava odgoja i obrazovanja
Izvorni jezik
Hrvatski