Pregled bibliografske jedinice broj: 840825
Promjene u obrazovanju odgajatelja temeljene na vrjednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad
Promjene u obrazovanju odgajatelja temeljene na vrjednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad // Vrjednovanje obrazovnog procesa / Peko, A., Vodopija, I. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 1996. str. 92-103
CROSBI ID: 840825 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promjene u obrazovanju odgajatelja temeljene na vrjednovanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad
(Changes in educattor's schooling based on evaluation process of introduction of educational beginners into educational work)
Autori
Krstović, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Vrjednovanje obrazovnog procesa
Urednik/ci
Peko, A., Vodopija, I.
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
1996
Raspon stranica
92-103
ISBN
953-96006-0-9
Ključne riječi
Odgojitelj-početnik, promjene, evaluacija procesa
(Educational beginners, changes, evaluation process)
Sažetak
U radu se govori o složenom odnosu kvalitete obrazovanja kao pretpostavke uspješnog rada i djelotvornosti obrazovanja kao njegove premise. Stoga teorija predškolskog odgoja pronalazi svoj znanstveni interes u stalnom preispitivanju djelotvornosti aktualnih koncepcija, modela i programa obrazovanja odgajatelja. Vrednovanje efekata obrazovanja odgajatelja u cilju unošenja promjena, u ovom se radu temelji na objektivnom procjenjivanju procesa uvođenja odgojitelja početnika u samostalni odgojno-obrazovni rad u uvjetima suvremenog predškolskog odgoja.
Izvorni jezik
Hrvatski