Pregled bibliografske jedinice broj: 840801
Kako odgajatelji djece predškolske dobi doživljavaju djelovanje pedagoga u predškolskoj ustanovi
Kako odgajatelji djece predškolske dobi doživljavaju djelovanje pedagoga u predškolskoj ustanovi // Pedagoški rad : časopis za pedagoška i kulturno-prosvjetna pitanja, 58 (1983), 171-177 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 840801 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako odgajatelji djece predškolske dobi doživljavaju djelovanje pedagoga u predškolskoj ustanovi
(Preeschool teacher and preshool pedagogues: partners or anemy?)
Autori
Krstović, Jasna
Izvornik
Pedagoški rad : časopis za pedagoška i kulturno-prosvjetna pitanja (0031-384X) 58
(1983);
171-177
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
odgajatelj predškolske djece ; predškolski pedagog ; komunikacija
(preschool teacher ; pedagogue ; comunication)
Sažetak
U radu se prezentiraju rezultati istraživanja o načinima na koji način odgajatelji procjenjuju rad pedagoga kao reprezenta stručno razvojne službe u predškolskom odgoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija