Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 840771

Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija


Kadum-Bošnjak, Sandra; Milaković Dimitrije
Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61(2012) (2012), 4; 525-548 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)


CROSBI ID: 840771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija
(KNOWLEDGE OF MATHEMATICS AMONG TEACHERS COLLEGE STUDENTS)

Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Milaković Dimitrije

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61(2012) (2012), 4; 525-548

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni

Ključne riječi
matematička pismenost ; studenti ; učiteljski studij ; primarno obrazovanje
(knowledge of mathematics ; mathematical fluency ; students ; Teacher College ; elementary education)

Sažetak
Studenata prve godine učiteljskog studija i ukaže na ulogu matematičkog znanstvenog jezika u nastavi matematike. Uzorak je činilo 205 studenata prve godine učiteljskog studija. Rezultati istraživanja kazuju da je matematička pismenost sudionika istraživanja nezadovoljavajuća. Matematička pismenost uvjetovana je poznavanjem matematičke terminologije i simbolike koja je inače vrlo razvijena i bez koje je matematika mnogima "teška". Rezultati kazuju da sudionici istraživanja matematičku terminologiju i simboliku ne poznaju u zadovoljavajućoj mjeri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sandra Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum-Bošnjak, Sandra; Milaković Dimitrije
Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61(2012) (2012), 4; 525-548 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
Kadum-Bošnjak, S. & Milaković Dimitrije (2012) Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61(2012) (4), 525-548.
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra}, year = {2012}, pages = {525-548}, keywords = {matemati\v{c}ka pismenost, studenti, u\v{c}iteljski studij, primarno obrazovanje}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61(2012)}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Matemati\v{c}ka pismenost studenata prve godine u\v{c}iteljskog studija}, keyword = {matemati\v{c}ka pismenost, studenti, u\v{c}iteljski studij, primarno obrazovanje} }
@article{article, author = {Kadum-Bo\v{s}njak, Sandra}, year = {2012}, pages = {525-548}, keywords = {knowledge of mathematics, mathematical fluency, students, Teacher College, elementary education}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61(2012)}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {KNOWLEDGE OF MATHEMATICS AMONG TEACHERS COLLEGE STUDENTS}, keyword = {knowledge of mathematics, mathematical fluency, students, Teacher College, elementary education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics and Language behavior abstracts (Llba)
  • Library & Information Science Abstracts (Lisa)
  • (ProQuest, Periodical Acquisions, Michigan)
  • MLA International Bibliography, Education Research Complete with Full Text EBSKO Publishing
  • Hrčak - Portal nanstvenih časopisa Republike Hrvatske.)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font