Pregled bibliografske jedinice broj: 840771
Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija
Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61(2012) (2012), 4; 525-548 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
CROSBI ID: 840771 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematička pismenost studenata prve godine učiteljskog studija
(KNOWLEDGE OF MATHEMATICS AMONG TEACHERS COLLEGE STUDENTS)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Milaković Dimitrije
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61(2012)
(2012), 4;
525-548
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni članak, znanstveni
Ključne riječi
matematička pismenost ; studenti ; učiteljski studij ; primarno obrazovanje
(knowledge of mathematics ; mathematical fluency ; students ; Teacher College ; elementary education)
Sažetak
Studenata prve godine učiteljskog studija i ukaže na ulogu matematičkog znanstvenog jezika u nastavi matematike. Uzorak je činilo 205 studenata prve godine učiteljskog studija. Rezultati istraživanja kazuju da je matematička pismenost sudionika istraživanja nezadovoljavajuća. Matematička pismenost uvjetovana je poznavanjem matematičke terminologije i simbolike koja je inače vrlo razvijena i bez koje je matematika mnogima "teška". Rezultati kazuju da sudionici istraživanja matematičku terminologiju i simboliku ne poznaju u zadovoljavajućoj mjeri.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language behavior abstracts (Llba)
- Library & Information Science Abstracts (Lisa)
- (ProQuest, Periodical Acquisions, Michigan)
- MLA International Bibliography, Education Research Complete with Full Text EBSKO Publishing
- Hrčak - Portal nanstvenih časopisa Republike Hrvatske.)