Pregled bibliografske jedinice broj: 8405
Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika
Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika // Hrvatska gospodarska revija : časopis za ekonomiju i pravo, 46 (1997), 1; 38-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 8405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika
(Marketing organization of small and medium enterpreneurer)
Autori
Meler, Marcel
Izvornik
Hrvatska gospodarska revija : časopis za ekonomiju i pravo (1330-9145) 46
(1997), 1;
38-41
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
mala i srednja poduzeća; marketing; organizacija
(marketing; organization; small and medium enteprises)
Sažetak
Iako se inkorporiranje marketinga u hrvatske gospodarske tokove javlja kao nužnost, potrebno je neosporno uvažavati specifičnosti u njegovoj primjeni na različitim područjima gospodarenja. To znači da je u svakom konkretnom slučaju marketing-instrumentarij nužno prilagoditi razini i strukturi razvijenosti pojedine djelatnosti u koju marketing apliciramo. Determinirajući činitelji organizacije marketinga su mnogobrojni i raznovrsni, a na temelju njih moguće je postaviti vanjsku i unutarnju organizaciju poslovne funkcije marketinga, gdje prva predstavlja organizaciju marketinga na različitim razinama gospodarskog subjekta, a potonja organizaciju pojedinih marketing-djelatnosti. U radu se raščlanjuje problematika moguće organizacije marketinga malih i srednjih poduzetnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija