Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 8405

Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika


Meler, Marcel
Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika // Hrvatska gospodarska revija : časopis za ekonomiju i pravo, 46 (1997), 1; 38-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 8405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika
(Marketing organization of small and medium enterpreneurer)

Autori
Meler, Marcel

Izvornik
Hrvatska gospodarska revija : časopis za ekonomiju i pravo (1330-9145) 46 (1997), 1; 38-41

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
mala i srednja poduzeća; marketing; organizacija
(marketing; organization; small and medium enteprises)

Sažetak
Iako se inkorporiranje marketinga u hrvatske gospodarske tokove javlja kao nužnost, potrebno je neosporno uvažavati specifičnosti u njegovoj primjeni na različitim područjima gospodarenja. To znači da je u svakom konkretnom slučaju marketing-instrumentarij nužno prilagoditi razini i strukturi razvijenosti pojedine djelatnosti u koju marketing apliciramo. Determinirajući činitelji organizacije marketinga su mnogobrojni i raznovrsni, a na temelju njih moguće je postaviti vanjsku i unutarnju organizaciju poslovne funkcije marketinga, gdje prva predstavlja organizaciju marketinga na različitim razinama gospodarskog subjekta, a potonja organizaciju pojedinih marketing-djelatnosti. U radu se raščlanjuje problematika moguće organizacije marketinga malih i srednjih poduzetnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010001

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika // Hrvatska gospodarska revija : časopis za ekonomiju i pravo, 46 (1997), 1; 38-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Meler, M. (1997) Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika. Hrvatska gospodarska revija : časopis za ekonomiju i pravo, 46 (1), 38-41.
@article{article, author = {Meler, Marcel}, year = {1997}, pages = {38-41}, keywords = {mala i srednja poduze\'{c}a, marketing, organizacija}, journal = {Hrvatska gospodarska revija : \v{c}asopis za ekonomiju i pravo}, volume = {46}, number = {1}, issn = {1330-9145}, title = {Organizacija marketinga malih i srednjih poduzetnika}, keyword = {mala i srednja poduze\'{c}a, marketing, organizacija} }
@article{article, author = {Meler, Marcel}, year = {1997}, pages = {38-41}, keywords = {marketing, organization, small and medium enteprises}, journal = {Hrvatska gospodarska revija : \v{c}asopis za ekonomiju i pravo}, volume = {46}, number = {1}, issn = {1330-9145}, title = {Marketing organization of small and medium enterpreneurer}, keyword = {marketing, organization, small and medium enteprises} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font