Pregled bibliografske jedinice broj: 840488
Kako pedagozi u predškolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje
Kako pedagozi u predškolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje // Napredak (Zagreb), 133 (1992), 458-463 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 840488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako pedagozi u predškolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje
(Some pre-supposition for the establishment of redefined role and status of the developmental- pedagogical service in the preschool education)
Autori
Krstović, Jasna
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 133
(1992);
458-463
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
razvojno-pedagoška služba ; predškolski odgoj
(developmental-pedagogical service ; preschool education)
Sažetak
Razvojno-pedagoška služba u predškolskom odgoju suočena je s ozbiljnim statusnim problemima koji proizlaze: -nedostatne znanstveno-teorijske zasnovanosti cijele razvojno-pedagoške službe kao autentičnog pristupa svjetski afirmirane ideje savjetodavnog rada -specifičnog položaja predškolskog odgoja u hrvatskom sustavu odgoja i obrazovanja i njegova odraza na službu -sustavnog ignoriranja značenja obrazovne kvalitete djelatnika kao značajne pretpostavke razvoja Ovi se razlozi postavljaju kao okvir akcije za prevladavanje postojećeg stanja. Pri tom naglašava se značenje uloge znanosti(pedagogije) kao kreatora promjena i nužnost njenog značajnijeg angažmana u pitanjima koje implicira svojim predmetom proučavanja
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija