Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 840488

Kako pedagozi u predškolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje


Krstović, Jasna
Kako pedagozi u predškolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje // Napredak (Zagreb), 133 (1992), 458-463 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 840488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako pedagozi u predškolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje
(Some pre-supposition for the establishment of redefined role and status of the developmental- pedagogical service in the preschool education)

Autori
Krstović, Jasna

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 133 (1992); 458-463

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
razvojno-pedagoška služba ; predškolski odgoj
(developmental-pedagogical service ; preschool education)

Sažetak
Razvojno-pedagoška služba u predškolskom odgoju suočena je s ozbiljnim statusnim problemima koji proizlaze: -nedostatne znanstveno-teorijske zasnovanosti cijele razvojno-pedagoške službe kao autentičnog pristupa svjetski afirmirane ideje savjetodavnog rada -specifičnog položaja predškolskog odgoja u hrvatskom sustavu odgoja i obrazovanja i njegova odraza na službu -sustavnog ignoriranja značenja obrazovne kvalitete djelatnika kao značajne pretpostavke razvoja Ovi se razlozi postavljaju kao okvir akcije za prevladavanje postojećeg stanja. Pri tom naglašava se značenje uloge znanosti(pedagogije) kao kreatora promjena i nužnost njenog značajnijeg angažmana u pitanjima koje implicira svojim predmetom proučavanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasna Krstović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstović, Jasna
Kako pedagozi u predškolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje // Napredak (Zagreb), 133 (1992), 458-463 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Krstović, J. (1992) Kako pedagozi u predškolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje. Napredak (Zagreb), 133, 458-463.
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, year = {1992}, pages = {458-463}, keywords = {razvojno-pedago\v{s}ka slu\v{z}ba, pred\v{s}kolski odgoj}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {133}, issn = {1330-0059}, title = {Kako pedagozi u pred\v{s}kolskim ustanovama procjenjuju svoje obrazovanje}, keyword = {razvojno-pedago\v{s}ka slu\v{z}ba, pred\v{s}kolski odgoj} }
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna}, year = {1992}, pages = {458-463}, keywords = {developmental-pedagogical service, preschool education}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {133}, issn = {1330-0059}, title = {Some pre-supposition for the establishment of redefined role and status of the developmental- pedagogical service in the preschool education}, keyword = {developmental-pedagogical service, preschool education} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font