Pregled bibliografske jedinice broj: 840480
Razvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja
Razvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja // Napredak (Zagreb), 142 (2011), 24-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 840480 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvojno-pedagoška služba u kontekstu nove paradigme predškolskog odgoja
(Developmental pedagogical services in the context of the new paradigm of preschool education)
Autori
Krstović, Jasna
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 142
(2011);
24-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
razvojno-pedagoška služba ; nova paradigma ; predškolski odgoj
(development pedagogical services ; new paradigm ; preschool education)
Sažetak
U radu se propituje kvaliteta dosega razvojno- pedagoške službe u predškolskom odgoju u kontekstu njene evidentne krize djelovanja. Autorica upućuje na moguće probleme , označavajući ih kao generatore nezadovoljavajuće ocjene postojećeg stanja. Primarnim smatra problem nekonzistentnosti teorijskih konstrukata na kojima se utemeljuje dviju komplementarnih djelatnosti.Suvremena teorija i praksa predškolskog odgoja razvila je u posljednjem desetljeću novu viziju djetinjstva u institucionalnom odgojnom kontekstu utemeljujući svoju djelatnost u okvire novog filozofsko-teorijskog konstrukta: konstruktivističke paradigme ili-ili socijalno- interakcijske paradigme. Razvojno-pedagoška služba istodobno je zadržala svoj teorijski konstrukt u okviru pozitivističke, normativne filozofije. Na taj način se način stvorila inverzna situacija diskontinuiteta u pojavama koje razvijaju osobitost odnosa u smislu da je djelatnost čija je zadaća anticipacija razvoja u svom razvoju evidentno stagnirala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija