Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 840031

Vizualna argumentacija u oglašavanju


Grgić, Sandra
Vizualna argumentacija u oglašavanju, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 840031 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vizualna argumentacija u oglašavanju
(Visual argumentation in advertising)

Autori
Grgić, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.10

Godina
2016

Stranica
74

Mentor
Kišiček, Gabrijela

Ključne riječi
vizualna argumentacija; multimodalni argument; vizualna retorika; javno uvjeravanje; reklamni plakati; ambijentalni oglasi
(visual argumentation; multimodal argument; visual rhetoric; public persuasion; print ads; ambient ads)

Sažetak
Cilj rada bio je ustanoviti status i utjecaj vizualne argumentacije u multimedijalnom oglašavanju, te time utvrditi njen značaj za suvremeno javno uvjeravanje. Da bi se provjerilo kako vizualna argumentacija funkcionira u oglašavanju, tj. kako se oblikuje, na čemu se temelji, te koliko doprinosi postizanju persuazivnog cilja, na odabrane reklamne plakate i ambijentalne oglase primijenila se retorička i argumentacijska analiza. Rezultati su pokazali kako se vizualno argumentiranje u oglasima najčešće temelji na pathosu, te oblikuje kao vizualna demonstracija ili vizualna metafora koja zajedno s verbalnom komponentom čini paralelni ili sljubljeni multimodalni argument. Ustanovljeno je također da je vizualna komponenta oglasa bila ta koja je najčešće bila nositeljica njegovog argumentacijskog sadržaja i persuazivnog efekta, iz čega se može zaključiti kako je uloga vizualne argumentacije u suvremenom oglašavanju velika, te kako ona predstavlja vrijedan i efikasan alat javnog uvjeravanja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gabrijela Kišiček (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grgić, Sandra
Vizualna argumentacija u oglašavanju, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Grgić, S. (2016) 'Vizualna argumentacija u oglašavanju', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Grgi\'{c}, Sandra}, year = {2016}, pages = {74}, keywords = {vizualna argumentacija, multimodalni argument, vizualna retorika, javno uvjeravanje, reklamni plakati, ambijentalni oglasi}, title = {Vizualna argumentacija u ogla\v{s}avanju}, keyword = {vizualna argumentacija, multimodalni argument, vizualna retorika, javno uvjeravanje, reklamni plakati, ambijentalni oglasi}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Grgi\'{c}, Sandra}, year = {2016}, pages = {74}, keywords = {visual argumentation, multimodal argument, visual rhetoric, public persuasion, print ads, ambient ads}, title = {Visual argumentation in advertising}, keyword = {visual argumentation, multimodal argument, visual rhetoric, public persuasion, print ads, ambient ads}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font