Pregled bibliografske jedinice broj: 839754
Modni blogovi kao vizualna komunikacija
Modni blogovi kao vizualna komunikacija, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 839754 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Modni blogovi kao vizualna komunikacija
(Fashion Blogs as Visual Communication)
Autori
Čivljak, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2016
Stranica
25
Mentor
Purgar, Krešimir
Ključne riječi
profesionalni blog; modno-industrijski blog; street-style blog; narcissus blog
(professional blog; fashionindustrias blog; street-style blog; narcissus blog)
Sažetak
Modno-industrijski blogovi koji prenose modne događaje za cilj imaju steći popularnost u modnim krugovima kako bi njihovi vlasnici imali pristup luksuznim modnim događajima. Street style blogovi koji uglavnom prenose sliku s ulica metropola pokušavaju pridobiti što veću publiku no osobna popularnost blogera im nije primarni cilj. Takvi blogovi privlače publiku tj. „obične ljude“ samim time što se oni pojavljuju na tim blogovima. Blogovi narcisuss tipa imaju cilj pokazati autora i njegov stil. Autor je u prvom planu svakog posta. Budući da je prevelik broj blogera na mreži, ljudi više ne mogu ni prepoznati dobre blogove s kvalitetnim sadržajem. Važnost blogova ovisi o tome koliko će posjetitelji, od obične publike do stručne javnosti dati važnosti blogerima. Nekada će uspješnost modne revije ovisiti o kritici modnog blogera, što i ne mora biti relevantno mišljenje jer tko kaže da baš ta osoba ima smisla za modu. Većina modnih blogera je nestručna u tome čime se bavi, pa ih visoko obrazovani dizajneri neće shvaćati ozbiljno, ali ako su u dobrim odnosima iskoristit će ih za promociju svog branda. Sam blog je brand za sebe i prema njemu se tako treba odnositi, promovirati ga i pretvarati u prihod. Modni blogovi narcisoidnog tipa su tu da bi zadovoljili osobnu potrebu osobe koja ih uređuje, a to je da su oni u prvom planu i da ljudi gledaju i slušaju njih. U tom slučaju modni bloger je model i kritičar i publicist, a u nekim slučajevima čak i dizajner. Takav blog je nešto između autobiografije i dnevnika. Modni blogovi su postavili potpuno novu hijerarhiju u modi gdje više nisu bitne ni godine niti iskustvo, nego broj pratitelja i uspjeh i njihovu privlačenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija