Pregled bibliografske jedinice broj: 839747
Suradnja roditelja i učitelja u waldorfskoj školi
Suradnja roditelja i učitelja u waldorfskoj školi // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 71-80 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 839747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suradnja roditelja i učitelja u waldorfskoj školi
(Parent-Teacher Collaboration in the Waldorf School)
Autori
Doutlik, Karolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost
/ Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 71-80
ISBN
978-953-7210-41-0
Skup
Škola, odgoj i učenje za budućnost
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
waldorfska škola; suradnja; roditelj; učitelj; učenik
(Waldorf school; collaboration; parent; teacher; student)
Sažetak
Roditelji svoju djecu povjeravaju školi te očekuju kvalitetnu brigu o obrazovanju, ali i odgoju njihove djece. Odgojno-obrazovne organizacije koje žele biti suvremene i djelotvorne moraju uspostaviti partnerske odnose između za učenika najvažnijih osoba – roditelja i učitelja. Dobra suradnja i partnerski odnosi roditelja i učitelja stvaraju pozitivno ozračje, odnosno siguran mikrosustav u kojem učenici mogu uspješno razvijati svoje kompetencije. U radu se daje uvid u postojeću suradnju roditelja i učitelja u Hrvatskoj na temelju rezultata relevantnih istraživanja. Ovaj je rad nastao s ciljem prikaza suvremenih oblika suradnje roditelja i učitelja koji postoje u waldorfskim školama, a koji mogu poslužiti kao model hrvatskim državnim školama u kojima još uvijek prevladavaju tradicionalni oblici suradnje i pasivna uloga roditelja. Za osnivača waldorfske škole Rudolfa Steinera suradnja između roditelja i učitelja je bila najvažniji element. On je već 1919. godine govorio o važnosti dobre suradnje koju je smatrao preduvjetom za uspješno vođenje same škole. U radu se propituju razlozi, oblici i dimenzije suradnje roditelja i učitelja u waldorfskoj školi te se objašnjava uloga i značenje roditelja u waldorfskoj školi. Jedan od najvažnijih aspekata roditeljske uključenosti u waldorfskoj školi je njihovo aktivno sudjelovanje u aktivnostima vezanim za školu. Roditelji djece koja pohađaju waldorfsku školu ujedno se smatraju sukonstruktorima te slobodne škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb