Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 839742

Pokretom kroz nastavu matematike/ Učimo matematiku kroz pokret


Acman, Jelena; Doutlik, Karolna
Pokretom kroz nastavu matematike/ Učimo matematiku kroz pokret // Zbornik sažetaka radova VII. kongres nastavnika matematike / Milin Šipuš, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 13-13 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 839742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pokretom kroz nastavu matematike/ Učimo matematiku kroz pokret
(Movement in teaching mathematics/ Learning mathematics through movement)

Autori
Acman, Jelena ; Doutlik, Karolna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka radova VII. kongres nastavnika matematike / Milin Šipuš, Željka - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2016, 13-13

ISBN
978-953-6862-27-6

Skup
VII. kongres nastavnika matematike

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 14.06.2016. - 17.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kineziologija; matematika; nastava; primarno obrazovanje; učenje pokretom
(kinesiology; mathematics; teaching; primary education; learninh through movement)

Sažetak
Iako se teži usmjeriti nastavu na glavne subjekte odgojno-obrazovnog procesa – učenike, u hrvatskim školama još uvijek glavnu riječ vode učitelji što se vidi iz pasivnog položaja učenika stoga se javlja potreba za suvremenijim metodama učenja i poučavanja, naročito u nastavi matematike. Jedna od ključnih kompetencija koju bi učenici u današnjim školama trebali razvijati je učiti kako se uči. Holistički pristup u nastavi podrazumijeva uključivanje što više osjetila u proces učenja. Najnovija istraživanja iz području neuroznanosti i kineziologije govore o važnosti međudjelovanja pokreta i kognitivnih funkcija. Pokret i ritmičko ponavljanje u nastavi matematike je vrlo prirodan medij kojim se učenicima na suvisao i smislen način prenose nastavni sadržaji te olakšava njihovo shvaćanje, a nastavu čine aktivnijom i zanimljivijom. Ovaj rad prikazuje kako nastavu matematike u primarnom obrazovanju učiniti pokretnom oslanjajući se na temeljne zakonitosti i potrebe razvoja čovjeka, kao i na činjenicu kako se upravo samim procesom pokretne nastave razvija razumijevanje i učenje, a trajno pamćenje je rezultat poticanja učenikove intrinzične motivacije i uzastopnih ritmičkih ponavljanja. Učenje matematike kroz pokret podrazumijeva aktivniji položaj učenika i njihove međusobne interakcije kojima se ujedno poboljšava razredno ozračje, doprinosi povezivanju znanja iz različitih predmeta te smislenije i aktivnije učenje, učenikova stjecanja i obogaćivanja raznim iskustvima i sposobnostima i dr. Takav način poučavanja bi trebao zauzeti značajnije mjesto u školama koje teže biti suvremen(ij)e i stvarati kompetentne učenike danas za društvo znanja sutra.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Acman, Jelena; Doutlik, Karolna
Pokretom kroz nastavu matematike/ Učimo matematiku kroz pokret // Zbornik sažetaka radova VII. kongres nastavnika matematike / Milin Šipuš, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 13-13 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Acman, J. & Doutlik, K. (2016) Pokretom kroz nastavu matematike/ Učimo matematiku kroz pokret. U: Milin Šipuš, Ž. (ur.)Zbornik sažetaka radova VII. kongres nastavnika matematike.
@article{article, author = {Acman, Jelena and Doutlik, Karolna}, editor = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}.}, year = {2016}, pages = {13-13}, keywords = {kineziologija, matematika, nastava, primarno obrazovanje, u\v{c}enje pokretom}, isbn = {978-953-6862-27-6}, title = {Pokretom kroz nastavu matematike/ U\v{c}imo matematiku kroz pokret}, keyword = {kineziologija, matematika, nastava, primarno obrazovanje, u\v{c}enje pokretom}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Acman, Jelena and Doutlik, Karolna}, editor = {Milin \v{S}ipu\v{s}, \v{Z}.}, year = {2016}, pages = {13-13}, keywords = {kinesiology, mathematics, teaching, primary education, learninh through movement}, isbn = {978-953-6862-27-6}, title = {Movement in teaching mathematics/ Learning mathematics through movement}, keyword = {kinesiology, mathematics, teaching, primary education, learninh through movement}, publisher = {Hrvatsko matemati\v{c}ko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font