Pregled bibliografske jedinice broj: 839741
Budućnost učenja rukama u hrvatskom obveznom obrazovanju
Budućnost učenja rukama u hrvatskom obveznom obrazovanju // XI International Balkan Congress for Education and Science: The future of education and education in future / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 839741 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Budućnost učenja rukama u hrvatskom obveznom obrazovanju
(The future of tactile learning in Croatian compulsory education)
Autori
Doutlik, Karolina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
XI International Balkan Congress for Education and Science: The future of education and education in future
/ Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016
ISBN
978-953-8115-13-4
Skup
XI International Balkan Congress for Education and Science: The future of education and education in future
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
budući učitelji primarnog obrazovanja; hrvatsko obvezno obrazovanje; ručni rad; tekstilno i tehničko obrazovanje; učenje rukama
(future primary education teachers; Croatian compulsory education; handwork; craft education; tactile learning)
Sažetak
Cilj ovog rada osvijestiti je problem nedovoljnog učenja rukama u hrvatskom obveznom obrazovanju. U radu je prikazano tekstilno i tehničko obrazovanje učenika u hrvatskim osnovnim školama kroz povijest, ali i koje mjesto zauzima učenje rukama u kurikulumima raznih europskih obrazovnih sustava. Također se raspravlja o mogućnosti ponovnog uvođenja učenja rukama u hrvatsko obvezno obrazovanje, pedagoškim vrijednostima rada i učenja rukama te njegovu utjecaju na različita područja razvoja ličnosti. Provedeno je i ispitivanje stavova 610 budućih učitelja primarnog obrazovanja o trenutačnom stanju učenja rukama u hrvatskom obveznom obrazovanju, nužnosti uvođenja obveznog predmeta u kojem bi se učenici bavili raznim tehnikama ručnog rada te procjenama u kolikoj mjeri bavljenje ručnim radom doprinosi razvoju pojedinih područja učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb