Pregled bibliografske jedinice broj: 839490
Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja – temelj za razvoj prakse
Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja – temelj za razvoj prakse, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet Split, Split
CROSBI ID: 839490 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nacionalni kurikulum ranog i predškolskog odgoja – temelj za razvoj prakse
(National Curriculum of Early Childhood Education – the Foundation for the Development of Practice)
Autori
Režić, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet Split
Mjesto
Split
Datum
06.09
Godina
2016
Stranica
24
Mentor
Ljubetić, Maja
Ključne riječi
kurikulum; sastavnice kurikuluma; praksa; rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(components of curriculum; curriculum; early childhood education; practice)
Sažetak
U radu se analiziraju sastavnice Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje Republike Hrvatske na način da se povezuju s teorijom ranog i predškolskog odgoja te primjenom iste u praksi. Autori analizirane literature su stručnjaci u području ranoga i predškolskog odgoja koji nastoje približiti suvremene znanstvene spoznaje praktičarima te zajedno s njima graditi teoriju proizašlu iz prakse. U radu se objašnjava na koji način Kurikulum utječe na organizaciju i unaprjeđivanje prakse te se pojašnjava uloga i važnost svih sudionika u odgojno obrazovnom procesu u ustanovama ranoga i predškolskog odgoja. Naglasak rada je na konkretnim primjerima implementacije načela, ciljeva i vrijednosti navedenih u Kurikulumu u praksu ustanova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija