Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 839231

Zašto sam dobio lošu ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod učenika osnovne škole


Sabljić, Mia; Olčar, Diana
Zašto sam dobio lošu ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod učenika osnovne škole // ZBORNIK RADOVA SIMPOZIJA EDUKACIJSKE PSIHOLOGIJE "Izazovi psihologije u obrazovanju za budućnost" / Ljubin Golub ; Tajana (ur.).
Zagreb, 2016. str. 23-37 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 839231 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto sam dobio lošu ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod učenika osnovne škole
(Why did I get a bad grade? Difference in attribution of success and unsuccess regarding gender, age and optimism in primary school students)

Autori
Sabljić, Mia ; Olčar, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
ZBORNIK RADOVA SIMPOZIJA EDUKACIJSKE PSIHOLOGIJE "Izazovi psihologije u obrazovanju za budućnost" / Ljubin Golub ; Tajana - Zagreb, 2016, 23-37

ISBN
978-953-8115-73-8

Skup
11th International Balkan Education and Science Congress "THE FUTURE OF EDUCATION AND EDUCATION FOR THE FUTURE"

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
atribucije ; optimizam ; učenici
(attributions ; optimism ; students)

Sažetak
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati pretpostavku o povezanosti atribucijskog stila i optimizma na učenicima četvrtih i osmih razreda. Istraživanje je provedeno u Osnovnoj školi Izidora Kršnjavoga u Zagrebu na uzorku od 122 učenika od čega je 42.62 % bilo muškoga spola. Pretpostavljeno je bilo da će: (H1) učenice biti optimističnije od učenika, (H2) učenici četvrtog razreda biti optimističniji od učenika osmih razreda, (H3) da će učenici s boljim školskim uspjehom biti uspješniji te da će (H4) postojati razlika između optimističnih i pesimističnih učenika s obzirom na to kojim faktorima pripisuju uspjeh i neuspjeh. Istraživanje je pokazalo da nema značajnih razlika u optimizmu s obzirom na spol učenika, da su učenici četvrtih razreda optimističniji od učenika osmih razreda i da su je školski uspjeh pozitivno povezan s optimizmom. Zatim, sukladno očekivanjima, pokazalo se da optimističniji učenici pripisuju uspjeh više uzrocima unutar sebe, a neuspjeh privremenim uzrocima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Olčar (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

webshop.ufzg.hr ibes.ufzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Sabljić, Mia; Olčar, Diana
Zašto sam dobio lošu ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod učenika osnovne škole // ZBORNIK RADOVA SIMPOZIJA EDUKACIJSKE PSIHOLOGIJE "Izazovi psihologije u obrazovanju za budućnost" / Ljubin Golub ; Tajana (ur.).
Zagreb, 2016. str. 23-37 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Sabljić, M. & Olčar, D. (2016) Zašto sam dobio lošu ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod učenika osnovne škole. U: Ljubin Golub & Tajana (ur.)ZBORNIK RADOVA SIMPOZIJA EDUKACIJSKE PSIHOLOGIJE "Izazovi psihologije u obrazovanju za budućnost".
@article{article, author = {Sablji\'{c}, Mia and Ol\v{c}ar, Diana}, year = {2016}, pages = {23-37}, keywords = {atribucije, optimizam, u\v{c}enici}, isbn = {978-953-8115-73-8}, title = {Za\v{s}to sam dobio lo\v{s}u ocjenu? Razlika u pripisivanju uzroka uspjeha i neuspjeha s obzirom na spol i dob te optimizam kod u\v{c}enika osnovne \v{s}kole}, keyword = {atribucije, optimizam, u\v{c}enici}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Sablji\'{c}, Mia and Ol\v{c}ar, Diana}, year = {2016}, pages = {23-37}, keywords = {attributions, optimism, students}, isbn = {978-953-8115-73-8}, title = {Why did I get a bad grade? Difference in attribution of success and unsuccess regarding gender, age and optimism in primary school students}, keyword = {attributions, optimism, students}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font