Pregled bibliografske jedinice broj: 839176
Uloga učitelja u komunikaciji djeteta s likovnim djelom
Uloga učitelja u komunikaciji djeteta s likovnim djelom // Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju / Balić Šimrak, Antonija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 144-155 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 839176 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga učitelja u komunikaciji djeteta s likovnim djelom
(The Role of Teacher in Child's Communication with a Work of Art)
Autori
Županić Benić, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetničko djelo u likovnom odgoju i obrazovanju
/ Balić Šimrak, Antonija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 144-155
ISBN
978-953-7210-44-1
Skup
5. Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
likovno umjetničko djelo, učitelj, kompetencije, komunikacija, suvremena nastava likovne kulture
(visual art work, teacher, competences, communication, modern art teaching)
Sažetak
U ovome radu definirana je sama pozicija umjetnosti u odgojno obrazovnom sustavu, a zatim i upotreba likovno umjetničkog djela u nastavi likovne kulture za niže razrede osnovne škole, kako je zamišljeno i predloženo prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu. Propituje se uloga učitelja u komunikaciji djeteta s umjetničkim djelom u nastavi likovne kulture, i ukazuje na važnost razvijanja kompetencija učenika kroz vizualno likovni odgoj. U istraživačkom djelu iznose se rezultati i interpretacija provedene ankete među učiteljima razredne nastave o zastupljenosti komunikacije djeteta s likovnim djelom u nastavi likovne kulture, te kojim se metodama, nastavnim i tehničkim sredstvima učitelji koriste pri približavanju umjetničkog djela učenicima. Istraživanjem su potvrđene hipoteze o učestalosti upotrebe likovnog djela i komunikaciji o istom u nastavi likovne kulture, ujedno su prikazani i stavovi učitelja o navedenoj temi. Izneseni su neki od mogućih suvremenih pristupa temi u obliku smjernica, s ciljem osuvremenjivanja i poboljšanja kvalitete nastave likovne kulture.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija