Pregled bibliografske jedinice broj: 839113
Uloga nastavnika-voditelja izvannastavnih jezičnih aktivnosti
Uloga nastavnika-voditelja izvannastavnih jezičnih aktivnosti // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. Researching Paradigms of Childhood and Education. Knjiga sažetaka/ Book of abstracts. / Gazdić-Alerić, T. ; Rijavec, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 62-62 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 839113 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga nastavnika-voditelja izvannastavnih jezičnih aktivnosti
(The role of the teacher - leader of extracurricular language acitivities)
Autori
Jurdana, Vjekoslava ; Kadum Bošnjak, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. Researching Paradigms of Childhood and Education. Knjiga sažetaka/ Book of abstracts.
/ Gazdić-Alerić, T. ; Rijavec, M. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 62-62
ISBN
978-953-7210-77-9
Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. Researching Paradigms of Childhood and Education.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti ; jezik-govor ; nastava ; učenje
(extracurricular activities ; language-speech ; student ; teaching)
Sažetak
Cilj je izvannastavnih aktivnosti pružiti svakom učeniku slobodu kreiranja odgojno- obrazovnog rada kako bi ga potaknuli za rad izvan redovite nastave te poticali njegovu kreativnost. Stvaralaštvo je fenomen koji se sve više istražuje. Ovaj rad prikazuje problematku vođenja izvannastavnih jezičnih aktivnosti, a osobit je fokus usmjeren na nastavnika-voditelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli