Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 839068

Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha


Brdovčak, Barbara; Matijaš, Marijana; Nakić Radoš, Sandra
Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" - Knjiga sažetaka = 11th international Balkan education and science congress "The Future of Education and Education for the Future" : Book of Abstracts / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 51-51 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 839068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha
(The relationship between achievement emotions, subjective control, value of learning, and academic achievement)

Autori
Brdovčak, Barbara ; Matijaš, Marijana ; Nakić Radoš, Sandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" - Knjiga sažetaka = 11th international Balkan education and science congress "The Future of Education and Education for the Future" : Book of Abstracts / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016, 51-51

ISBN
978-953-8115-13-4

Skup
Međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" (11 ; 2916)

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 12.10.2016. - 14.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Teorija kontrole i vrijednosti emocija postignuća ; akademske emocije ; subjektivna kontrola ; subjektivna vrijednost ; akademski uspjeh
(control-value theory ; achievement emotions ; subjective control ; subjective value ; academic achievement)

Sažetak
Školsko okruženje predstavlja prostor za doživljavanje širokog raspona učeničkih emocija koje su povezane s različitim obrazovnim ishodima. Jedna od teorija koja objašnjava nastanak i razvoj emocija u obrazovnom kontekstu je Teorija kontrole i vrijednosti emocija postignuća. Prema toj teoriji, subjektivne procjene kontrole i vrijednosti ishoda i postignuća dovode do razvoja različitih emocija, koje onda posljedično djeluju na akademski uspjeh. U ovom istraživanju cilj je bio ispitati povezanost subjektivne kontrole, koja je ispitana vjerovanjem o kontroli nad učenjem, i subjektivne vrijednosti, koja je ispitana vrijednošću zadatka, s pozitivnim i negativnim akademskim emocijama vezanim uz učenje i akademskim uspjehom. Provedeno je jednokratno korelacijsko istraživanje na studentima psihologije i sociologije na Hrvatskom katoličkom sveučilištu. Sudionici su ispunili Upitnik emocija postignuća, točnije Ljestvicu emocija povezanih s učenjem, Ljestvicu vrijednosti zadatka i Ljestvicu vjerovanja o kontroli nad učenjem iz Upitnika motivacijskih strategija učenja te upitnik općih podataka s dodatnim pitanjem o akademskom uspjehu. Rezultati su pokazali da su pozitivne akademske emocije statistički značajno umjereno pozitivno povezane s akademskim uspjehom, dok su negativne emocije statistički značajno umjereno negativno povezane s akademskih uspjehom. Uz to, utvrđena je povezanost između ostalih ispitivanih varijabli. Dobiveni rezultati interpretirani su u skladu s teorijskim postavkama i pokazuju praktične implikacije o važnosti emocija u obrazovnom kontekstu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju:

Brdovčak, Barbara; Matijaš, Marijana; Nakić Radoš, Sandra
Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha // 11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" - Knjiga sažetaka = 11th international Balkan education and science congress "The Future of Education and Education for the Future" : Book of Abstracts / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 51-51 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Brdovčak, B., Matijaš, M. & Nakić Radoš, S. (2016) Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti učenja te akademskog uspjeha. U: Prskalo, I. & Cvikić, L. (ur.)11. međunarodna balkanska konferencija obrazovanja i znanosti "Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost" - Knjiga sažetaka = 11th international Balkan education and science congress "The Future of Education and Education for the Future" : Book of Abstracts.
@article{article, author = {Brdov\v{c}ak, Barbara and Matija\v{s}, Marijana and Naki\'{c} Rado\v{s}, Sandra}, year = {2016}, pages = {51-51}, keywords = {Teorija kontrole i vrijednosti emocija postignu\'{c}a, akademske emocije, subjektivna kontrola, subjektivna vrijednost, akademski uspjeh}, isbn = {978-953-8115-13-4}, title = {Odnos akademskih emocija, subjektivne kontrole i vrijednosti u\v{c}enja te akademskog uspjeha}, keyword = {Teorija kontrole i vrijednosti emocija postignu\'{c}a, akademske emocije, subjektivna kontrola, subjektivna vrijednost, akademski uspjeh}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brdov\v{c}ak, Barbara and Matija\v{s}, Marijana and Naki\'{c} Rado\v{s}, Sandra}, year = {2016}, pages = {51-51}, keywords = {control-value theory, achievement emotions, subjective control, subjective value, academic achievement}, isbn = {978-953-8115-13-4}, title = {The relationship between achievement emotions, subjective control, value of learning, and academic achievement}, keyword = {control-value theory, achievement emotions, subjective control, subjective value, academic achievement}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font