Pregled bibliografske jedinice broj: 838920
Moda kao komunikacija kroz vizualne medije: televizija i internet
Moda kao komunikacija kroz vizualne medije: televizija i internet, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 838920 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Moda kao komunikacija kroz vizualne medije: televizija i internet
(Fashion as Communication Through Visual Media: TV and Internet)
Autori
Vinković, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Tekstilno-tehnološki fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.09
Godina
2016
Stranica
27
Mentor
Purgar, Krešimir
Ključne riječi
moda; televizija; internet; magazini; modni trendovi
(fashion; television; internet; magazines; fashion trends)
Sažetak
Ovaj rad bavi se istraživanjem mode i medija, te njihovim utjecajem na stvaranje novih modnih trendova. Cilj je objasniti modu kao kulturološki i društveni fenomen suvremenog potrošačkog društva današnjice, te prikazati na koji način nastaju modni trendovi i diktati, te kako suvremeni mediji - poput televizije i tiska i interneta - prenose suvremenu modu publici potrošačima, odnosno na koji način sudjeluju u stvaranju modnih trendova. Premda ih direktno ne stvaraju, suvremeni mediji sudjeluju u kreiranju utjecaja što ga neki modni stil ili pokret ima na konzumente. Uz televiziju i novine, moć Interneta i društvenih mreža ima snažan utjecaj na popularnu kulturu i suvremeno društvo. U radu se spominju i modni blogovi koji su uspjeli napraviti revoluciju u modnoj industriji. Isto tako, najveći modni časopisi kao što su Vouge, Harper's Bazaar ili Elle pokrenuli su objavljivanje većine svojih tiskanih izdanja putem interneta, pa je na taj način svaka njihova informacija dostupna svim korisnicima interneta doslovno jednim klikom miša. Instagram i Facebook također su postali mjesta gdje se moda implementira putem profila osoba koje imaju utjecaja u suvremenoj modi, i to preko velikih modnih kuća poput Chanela i Burberryja, pa do modnih blogera i časopisa. Na početku rada navode se modne teorije koje su važne jer se na njima temelji svekoliko poimanje mode. U drugom dijelu rada razmatra se definiranje medija i njihova uloga u kreiranju društvene stvarnosti. Naposljetku, dotiče se i medija koji se specifično bave modom, od mode kroz televizijske modne revije pa do interneta i modnih blogova.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija