Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 838601

Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj: snaga budućih generacija


Močinić, Snježana; Gortan-Carlin, Ivana Paula; Lazarić, Lorena
Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj: snaga budućih generacija // International Journal Knowledge: The Power of Knowledge / Dimitrovski, Robert (ur.).
Skopje: IKM - Skopje, 2016. str. 55-63 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 838601 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj: snaga budućih generacija
(Teacher Education in Croatia: The Strength of Future Generations)

Autori
Močinić, Snježana ; Gortan-Carlin, Ivana Paula ; Lazarić, Lorena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
International Journal Knowledge: The Power of Knowledge / Dimitrovski, Robert - Skopje : IKM - Skopje, 2016, 55-63

Skup
Tenth International Scientific Conference "The Power of Knowledge"

Mjesto i datum
Agía Triáda, Grčka, 07.10.2016. - 09.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
učitelji ; obrazovanje učitelja ; pedagoško-psihološki kolegiji ; metodika ; stručna praksa
(teacher ; teacher education and training ; pedagogical-psychological courses ; methodology ; practical training)

Sažetak
Društvo trećeg tisućljeća uveliko se razlikuje od onog za koje je predviđen današnji obrazovni sustav. Velike kulturne i socijalne promjene koje se događaju u posljednjih nekoliko desetljeća, mijenjaju samu ideju o odgoju i obrazovanju. Prilagodba obrazovnog sustava zahtjevima današnjeg društva i njegovo usmjerenje ka budućnosti u svojstvu čimbenika izvrsnosti i inovativnosti, traži temeljite reforme na svim razinama obrazovanja, a posebice u obrazovanju učitelja kao ključnih čimbenika u razvoju obrazovnih sustava i provedbi reformi te u poticanju iskustva učenja mladih i odraslih. S obzirom da je za obrazovanje učitelja važno razviti sposobnost prilagođavanja deklarativnih i proceduralnih znanja i struktura mišljenja novim okolnostima, što podrazumijeva otvorenost na promjene, samostalnost u traženju rješenja za odgojno- obrazovni rad, sposobnost uključivanja u istraživanje i sagledavanje vlastitog profesionalnog razvoja u kontekstu cjeloživotnog obrazovanja, autorice u radu donose povijesni pregled obrazovanja učitelja u Hrvatskoj od druge polovice XVIII. stoljeća do danas kako bi se sagledale učinjene promjene i postavilo istraživačko pitanje: Kako danas osuvremeniti obrazovanje učitelja, snagu budućih generacija? Postavlja se hipoteza da se u obrazovanje učitelja, kao temelja jednog društva, kontinuirano ulaže i da su programi kontinuirano podložni reformama budući da razvoj tehnologije donosi promjene na svim razinama. Koristeći metodologiju heuristike i case-study obrazovanja učitelja na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli potvrđuje se da se ulaže u teoretskom ali i u praktičnom dijelu studija jer se povećao broj sati (3660 sati nastave i 350 sati stručne prakse), studenti imaju mogućnost biranja izbornih kolegija prema osobnom afinitetu, a na fakultetskoj se razini traže rješenja budućeg zapošljavanja, u našem slučaju kroz modul engleskog jezika ili informatike. Novina je i mogućnost razmjene studenata kako bi im se omogućilo iskusiti razliku u pristupu podučavanju u drugim državama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Povijest, Znanost o umjetnosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti

Napomena
Global Impact and Quality Factor 1.023 (2015)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Močinić, Snježana; Gortan-Carlin, Ivana Paula; Lazarić, Lorena
Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj: snaga budućih generacija // International Journal Knowledge: The Power of Knowledge / Dimitrovski, Robert (ur.).
Skopje: IKM - Skopje, 2016. str. 55-63 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Močinić, S., Gortan-Carlin, I. & Lazarić, L. (2016) Obrazovanje učitelja u Hrvatskoj: snaga budućih generacija. U: Dimitrovski, R. (ur.)International Journal Knowledge: The Power of Knowledge.
@article{article, author = {Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana and Gortan-Carlin, Ivana Paula and Lazari\'{c}, Lorena}, editor = {Dimitrovski, R.}, year = {2016}, pages = {55-63}, keywords = {u\v{c}itelji, obrazovanje u\v{c}itelja, pedago\v{s}ko-psiholo\v{s}ki kolegiji, metodika, stru\v{c}na praksa}, title = {Obrazovanje u\v{c}itelja u Hrvatskoj: snaga budu\'{c}ih generacija}, keyword = {u\v{c}itelji, obrazovanje u\v{c}itelja, pedago\v{s}ko-psiholo\v{s}ki kolegiji, metodika, stru\v{c}na praksa}, publisher = {IKM - Skopje}, publisherplace = {Ag\'{\i}a Tri\'{a}da, Gr\v{c}ka} }
@article{article, author = {Mo\v{c}ini\'{c}, Snje\v{z}ana and Gortan-Carlin, Ivana Paula and Lazari\'{c}, Lorena}, editor = {Dimitrovski, R.}, year = {2016}, pages = {55-63}, keywords = {teacher, teacher education and training, pedagogical-psychological courses, methodology, practical training}, title = {Teacher Education in Croatia: The Strength of Future Generations}, keyword = {teacher, teacher education and training, pedagogical-psychological courses, methodology, practical training}, publisher = {IKM - Skopje}, publisherplace = {Ag\'{\i}a Tri\'{a}da, Gr\v{c}ka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font