Pregled bibliografske jedinice broj: 838502
Percepcija i prevencija elektroničkog nasilja među učenicima 7. i 8. razreda
Percepcija i prevencija elektroničkog nasilja među učenicima 7. i 8. razreda, 2016., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 838502 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija i prevencija elektroničkog nasilja među učenicima 7. i 8. razreda
(Perception and prevention of electronic violence among students in 7th and 8th grade)
Autori
Tuškan, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
06.09
Godina
2016
Stranica
68
Mentor
Labaš, Danijel
Neposredni voditelj
Ciboci, Lana
Ključne riječi
internet; društvene mreže; elektroničko nasilje; percepcija; prevencija
(internet; social networks; cyberbullying; perception; prevention)
Sažetak
Virtualna je stvarnost sastavni dio našega života u svim njegovim fazama, od najranije dobi do poznih godina, a društvene su mreže postale važan čimbenik u procesima socijalizacije. Osim pozitivnih i naprednih pojava koje nam svima olakšavaju komunikaciju na osobnoj, ali i poslovnoj razini, internet i društvene mreže postali su platforme za pojavu mnogih negativnih i opasnih pojava, osobito za djecu i mlade koji nemaju razvijen kritički i obrambeni stav prema stranom i nepoznatom. Jedna je od tih pojava i elektroničko zlostavljanje ili cyberbullying. Cilj je ovoga rada istražiti kako stariji osnovnoškolci, učenici 7. i 8. razreda, percipiraju elektroničko nasilje, jesu li svjesni da je to oblik stvarnog nasilja i suosjećaju li sa žrtvama ili su i sami promicatelji novoga oblika zlostavljanja te na koji je način u takvom okruženju potrebno prevenirati da bi se budući slučajevi elektroničkog nasilja u osnovnim školama spriječili.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Pedagogija