Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 8384

Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu


Meler, Marcel
Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu // 13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 109-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 8384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu
(Marketing explanation of quality in hospitality management)

Autori
Meler, Marcel

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996, 109-115

Skup
13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 - Total Quality Tourism & Hospitality Management

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
hospitality management; marketing; quality; total product

Sažetak
Service quality represents the established level of service features by which usability and/or benefit of the service can be described. The basic marketing postulate is to reach consumer satisfaction. At the same time, service quality is a component of satisfaction achieved in such a way. From the marketing point of view, quality is of course an integral part of the marketing mix, or more exactly, the intangible part of product submix of the marketing mix. Therefore, quality as an integral part of the marketing mix in hospitality management is under consideration in this paper, as well as possibilities of quality improvement from the marketing point of view, and possible marketing strategies regarding quality, such as Deming cycle which can be in function of total quality hospitality management.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010001

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel
Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu // 13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 109-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Meler, M. (1996) Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu. U: Stipetić, V. (ur.)13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96.
@article{article, author = {Meler, Marcel}, editor = {Stipeti\'{c}, V.}, year = {1996}, pages = {109-115}, keywords = {hospitality management, marketing, quality, total product}, title = {Marketin\v{s}ko tuma\v{c}enje kvalitete u ugostiteljstvu}, keyword = {hospitality management, marketing, quality, total product}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Meler, Marcel}, editor = {Stipeti\'{c}, V.}, year = {1996}, pages = {109-115}, keywords = {hospitality management, marketing, quality, total product}, title = {Marketing explanation of quality in hospitality management}, keyword = {hospitality management, marketing, quality, total product}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font