Pregled bibliografske jedinice broj: 8384
Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu
Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu // 13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996. str. 109-115 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 8384 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinško tumačenje kvalitete u ugostiteljstvu
(Marketing explanation of quality in hospitality management)
Autori
Meler, Marcel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96
/ Stipetić, Vladimir - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1996, 109-115
Skup
13. međunarodni kongres Hotelska kuća '96 - Total Quality Tourism & Hospitality Management
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.10.1996. - 18.10.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
hospitality management; marketing; quality; total product
Sažetak
Service quality represents the established level of service features by which usability and/or benefit of the service can be described. The basic marketing postulate is to reach consumer satisfaction. At the same time, service quality is a component of satisfaction achieved in such a way. From the marketing point of view, quality is of course an integral part of the marketing mix, or more exactly, the intangible part of product submix of the marketing mix. Therefore, quality as an integral part of the marketing mix in hospitality management is under consideration in this paper, as well as possibilities of quality improvement from the marketing point of view, and possible marketing strategies regarding quality, such as Deming cycle which can be in function of total quality hospitality management.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija