Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 838335

Medijsko-informacijska pismenost. Uloga roditelja u medijskom opismenjavanju djeteta


Klarić, Tatjana
Medijsko-informacijska pismenost. Uloga roditelja u medijskom opismenjavanju djeteta, 2016., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 838335 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Medijsko-informacijska pismenost. Uloga roditelja u medijskom opismenjavanju djeteta
(Media and information literacy. The role of parents in the media literacy of a child)

Autori
Klarić, Tatjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
07.09

Godina
2016

Stranica
84

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
medijsko-informacijska pismenost; roditelji; djeca; medijsko opismenjavanje; uloga roditelja; društveni mediji
(media and information literacy; parents; children; media literacy; the role of parents; social media)

Sažetak
Rad donosi analizu roditeljskih stavova i mišljenja (N=223) o njihovoj ulozi u korištenju medija kod djeteta te usporednu analizu dječjih odgovora o njihovom viđenju roditeljske uloge (N=147). Stavovi su roditelja ispitani anketnim upitnikom u nekoliko serija pitanja, koja su se odnosila na korištenje medija u privatne svrhe, ispitivanja procjena roditelja o korištenju medija kod djece te samoprocjenu o uključenosti i ulozi u medijskom opismenjavanju djeteta. Odgovori su procijenjeni Likertovom ljestvicom slaganja ili neslaganja, a obrađeni su deskriptivnom statističkom metodom. Rezultati istraživanja pokazuju postojanje pozitivnih stavova ispitanih roditelja o ulozi u dječjem korištenju medija te ne postoje razlike s obzirom na obrazovanje roditelja. Rezultati su pokazali da postoji razlika u procjeni roditeljskih i dječjih stavova o komunikaciji o medijskim sadržajima koje dijete prati u medijima, te predstavlja zanimljiv uvod u opširnije istraživanje o odnosu stavova roditelja i djece o komunikaciji o medijskim sadržajima koja je temelj pravilnoga medijskoga odgoja djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klarić, Tatjana
Medijsko-informacijska pismenost. Uloga roditelja u medijskom opismenjavanju djeteta, 2016., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Klarić, T. (2016) 'Medijsko-informacijska pismenost. Uloga roditelja u medijskom opismenjavanju djeteta', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Klari\'{c}, Tatjana}, year = {2016}, pages = {84}, keywords = {medijsko-informacijska pismenost, roditelji, djeca, medijsko opismenjavanje, uloga roditelja, dru\v{s}tveni mediji}, title = {Medijsko-informacijska pismenost. Uloga roditelja u medijskom opismenjavanju djeteta}, keyword = {medijsko-informacijska pismenost, roditelji, djeca, medijsko opismenjavanje, uloga roditelja, dru\v{s}tveni mediji}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Klari\'{c}, Tatjana}, year = {2016}, pages = {84}, keywords = {media and information literacy, parents, children, media literacy, the role of parents, social media}, title = {Media and information literacy. The role of parents in the media literacy of a child}, keyword = {media and information literacy, parents, children, media literacy, the role of parents, social media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font