Pregled bibliografske jedinice broj: 838269
Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja
Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja // Polytechnic and design, 4 (2016), 2; 102-109 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 838269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja
(Differences Between The OpenGL And Direct3D Programming Interfaces)
Autori
Bernik, Andrija ; Bregovec, Vedran ; Sabati, Zvonimir
Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 4
(2016), 2;
102-109
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
OpenGL ; Direct3D ; API ; Marshalling ; Driver Overhead
Sažetak
U ovom radu prikazane su i objašnjene razlike između dva najpopularnija grafička programska sučelja počevši od njihovih izoliranih početaka 1992. godine, preko njihovih čestih srazova u područjima performansi, jednostavnosti korištenja, pokušaja upadanja u ciljane skupine onog drugog i neuspjelog pokušaja spajanja u jedan proizvod. Ovaj rad također se bavi raznim tehnikama i problemima koje spomenuti API-evi moraju savladati i nadvladati da mi se izdigli iznad konkurencije. Na kraju rada prikazana je raspodjela spomenutih API-eva prema određenim korisničkim skupinama i objašnjeno je zašto su baš te skupine odabrale određeni API u svom radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Grafički fakultet, Zagreb,
Tehničko veleučilište u Zagrebu