Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 838269

Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja


Bernik, Andrija; Bregovec, Vedran; Sabati, Zvonimir
Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja // Polytechnic and design, 4 (2016), 2; 102-109 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 838269 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja
(Differences Between The OpenGL And Direct3D Programming Interfaces)

Autori
Bernik, Andrija ; Bregovec, Vedran ; Sabati, Zvonimir

Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 4 (2016), 2; 102-109

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
OpenGL ; Direct3D ; API ; Marshalling ; Driver Overhead

Sažetak
U ovom radu prikazane su i objašnjene razlike između dva najpopularnija grafička programska sučelja počevši od njihovih izoliranih početaka 1992. godine, preko njihovih čestih srazova u područjima performansi, jednostavnosti korištenja, pokušaja upadanja u ciljane skupine onog drugog i neuspjelog pokušaja spajanja u jedan proizvod. Ovaj rad također se bavi raznim tehnikama i problemima koje spomenuti API-evi moraju savladati i nadvladati da mi se izdigli iznad konkurencije. Na kraju rada prikazana je raspodjela spomenutih API-eva prema određenim korisničkim skupinama i objašnjeno je zašto su baš te skupine odabrale određeni API u svom radu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Grafički fakultet, Zagreb,
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Andrija Bernik (autor)

Avatar Url Zvonimir Sabati (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Bernik, Andrija; Bregovec, Vedran; Sabati, Zvonimir
Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja // Polytechnic and design, 4 (2016), 2; 102-109 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Bernik, A., Bregovec, V. & Sabati, Z. (2016) Razlike između OpenGL i Direct3D programskih sučelja. Polytechnic and design, 4 (2), 102-109.
@article{article, author = {Bernik, Andrija and Bregovec, Vedran and Sabati, Zvonimir}, year = {2016}, pages = {102-109}, keywords = {OpenGL, Direct3D, API, Marshalling, Driver Overhead}, journal = {Polytechnic and design}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Razlike izme\dju OpenGL i Direct3D programskih su\v{c}elja}, keyword = {OpenGL, Direct3D, API, Marshalling, Driver Overhead} }
@article{article, author = {Bernik, Andrija and Bregovec, Vedran and Sabati, Zvonimir}, year = {2016}, pages = {102-109}, keywords = {OpenGL, Direct3D, API, Marshalling, Driver Overhead}, journal = {Polytechnic and design}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Differences Between The OpenGL And Direct3D Programming Interfaces}, keyword = {OpenGL, Direct3D, API, Marshalling, Driver Overhead} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font