Pregled bibliografske jedinice broj: 838266
Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye
Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye // Polytechnic and design, 4 (2016), 2; 117-129 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 838266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye
(Rendering: 3ds Max, Cinema 4d And Maya Comparison)
Autori
Dijanić, Dorijan ; Bernik, Andrija
Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 4
(2016), 2;
117-129
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
3D računalna grafika ; iscrtavanje ; teksturiranje ; osvjetljenje
(3D computer graphics ; rendering ; texturing ; lighting)
Sažetak
Renderiranje je proces pretvorbe trodimenzionalnog (3D) objekta u sliku ili skup slika (video) uz pomoć računalnog programa. Nakon modeliranja, teksturiranja, pozicioniranja kamera i osvijetljenja, te animiranja scene dolazi renderiranje kao zadnji korak u procesu izrade 3D slike ili videa. U ovom radu koristit će se tri programa u kojima će se individualno renderirati ista scena, i to: Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max Design te Cinema 4D. Scena će biti izrađena u Maya-i, u tu scenu će biti importiran malo složeniji već gotov poligonalni objekt, a potom će se ista ta scena importirati u ostala dva programa. U svakom programu posebno će se podešavanjem osvijetljenja pokušati dobiti što sličnija finalna scena, koja će se potom renderirati u svakom programu posebno i to u tri različite kvalitete (niska, srednja i visoka), te će se usporediti dobiveni rezultati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb,
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Profili:
Andrija Bernik
(autor)