Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 838266

Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye


Dijanić, Dorijan; Bernik, Andrija
Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye // Polytechnic and design, 4 (2016), 2; 117-129 (međunarodna recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 838266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye
(Rendering: 3ds Max, Cinema 4d And Maya Comparison)

Autori
Dijanić, Dorijan ; Bernik, Andrija

Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 4 (2016), 2; 117-129

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
3D računalna grafika ; iscrtavanje ; teksturiranje ; osvjetljenje
(3D computer graphics ; rendering ; texturing ; lighting)

Sažetak
Renderiranje je proces pretvorbe trodimenzionalnog (3D) objekta u sliku ili skup slika (video) uz pomoć računalnog programa. Nakon modeliranja, teksturiranja, pozicioniranja kamera i osvijetljenja, te animiranja scene dolazi renderiranje kao zadnji korak u procesu izrade 3D slike ili videa. U ovom radu koristit će se tri programa u kojima će se individualno renderirati ista scena, i to: Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max Design te Cinema 4D. Scena će biti izrađena u Maya-i, u tu scenu će biti importiran malo složeniji već gotov poligonalni objekt, a potom će se ista ta scena importirati u ostala dva programa. U svakom programu posebno će se podešavanjem osvijetljenja pokušati dobiti što sličnija finalna scena, koja će se potom renderirati u svakom programu posebno i to u tri različite kvalitete (niska, srednja i visoka), te će se usporediti dobiveni rezultati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Građevinski fakultet, Zagreb,
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Andrija Bernik (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Dijanić, Dorijan; Bernik, Andrija
Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye // Polytechnic and design, 4 (2016), 2; 117-129 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
Dijanić, D. & Bernik, A. (2016) Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye. Polytechnic and design, 4 (2), 117-129.
@article{article, author = {Dijani\'{c}, Dorijan and Bernik, Andrija}, year = {2016}, pages = {117-129}, keywords = {3D ra\v{c}unalna grafika, iscrtavanje, teksturiranje, osvjetljenje}, journal = {Polytechnic and design}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Proces iscrtavanja: usporedba 3ds max, cinema 4d i maye}, keyword = {3D ra\v{c}unalna grafika, iscrtavanje, teksturiranje, osvjetljenje} }
@article{article, author = {Dijani\'{c}, Dorijan and Bernik, Andrija}, year = {2016}, pages = {117-129}, keywords = {3D computer graphics, rendering, texturing, lighting}, journal = {Polytechnic and design}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1849-1995}, title = {Rendering: 3ds Max, Cinema 4d And Maya Comparison}, keyword = {3D computer graphics, rendering, texturing, lighting} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font