Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 838226

Gerilske taktike komunikacije: šok terapijom do pozornosti javnosti


Holy, Mirela
Gerilske taktike komunikacije: šok terapijom do pozornosti javnosti // Civilnodrustvo.hr, 8/9 (2006), 21-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 838226 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gerilske taktike komunikacije: šok terapijom do pozornosti javnosti
(Guerilla communication tactics: shock therapy for attention of publicity)

Autori
Holy, Mirela

Izvornik
Civilnodrustvo.hr (1845-2515) 8/9 (2006); 21-23

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
gerilska komunikacija; nevladine organizacije
(Guerilla communication; NGO)

Sažetak
Glavno obilježje suvremenih komunikacija je stalna, ubrzana promjena, a jedina postojana činjenica suvremenih komunikacija jest sve veća žeđ za publicitetom i medijskom prisutnošću koja je najvidljivija iz stalnog porasta broja oglasa i reklama i korištenja medija u tako zvane PR (public relation) svrhe. Reklame, oglasi i informacije o aktivnostima tvrtki okružuju nas doslovce svugdje, gdje god se okrenemo: kada upalimo televizor ili radio, kada otvorimo i listamo novine i časopise, kada sjednemo u kino pogledati film za čiju smo kartu platili ulaznicu, kada surfamo internetom, kada primamo duhovite e-mail sadržaje, kada sjednemo u kafić, kada koristimo javne zahode, kada hodamo po ulici, kada čekamo tramvaje ili autobuse na stanicama, kada se vozimo u tramvaju, vlaku, zrakoplovu, kada otvorimo knjige, kada otvaramo poštanske sandučiće, kada prolazimo ulicom i gledamo prolaznike s čije odjeće vrište reklame. Oglasi i reklame su doslovce svugdje, preplavile su naš život i posljedica tog stanja nisu samo prezasićenost, umor, ponekad i gnjev na agresivnu komunikacijsku politiku mnogih tvrtki koja zadire u naš intimni prostor, već i ravnodušnost, tupilo, neprimjećivanje ili samo po sebi razumljivo ignoriranje takvih sadržaja. Upravo zbog toga konvencionalna komunikacijska rješenja danas više nisu dovoljna za privlačenje pažnje potrošača. Drugim riječima pažnju potrošača danas je moguće privući jedino uz pomoć iznenađenja. Komunikacijske taktike čiji je glavni modus operandi izazivanje iznenađenja, pa čak i šoka su tzv. gerilske komunikacijske taktike. Gerilske komunikacijske taktike mogu biti marketinške, odnosno oglasne, ili pak one čija je svrha informativna ili izazivanje publiciteta, odnosno spada u okrilje širokog područja odnosa s javnošću. S obzirom na glavne karakteristike gerilske komunikacije: jeftina, efektna i provokativna ova je komunikacija iznimno primjenjiva za nevladine organizacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mirela Holy (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Holy, Mirela
Gerilske taktike komunikacije: šok terapijom do pozornosti javnosti // Civilnodrustvo.hr, 8/9 (2006), 21-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Holy, M. (2006) Gerilske taktike komunikacije: šok terapijom do pozornosti javnosti. Civilnodrustvo.hr, 8/9, 21-23.
@article{article, author = {Holy, Mirela}, year = {2006}, pages = {21-23}, keywords = {gerilska komunikacija, nevladine organizacije}, journal = {Civilnodrustvo.hr}, volume = {8/9}, issn = {1845-2515}, title = {Gerilske taktike komunikacije: \v{s}ok terapijom do pozornosti javnosti}, keyword = {gerilska komunikacija, nevladine organizacije} }
@article{article, author = {Holy, Mirela}, year = {2006}, pages = {21-23}, keywords = {Guerilla communication, NGO}, journal = {Civilnodrustvo.hr}, volume = {8/9}, issn = {1845-2515}, title = {Guerilla communication tactics: shock therapy for attention of publicity}, keyword = {Guerilla communication, NGO} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font