Pregled bibliografske jedinice broj: 838193
Poznavanje i percepcija neverbalne komunikacije studenata u Zagrebu
Poznavanje i percepcija neverbalne komunikacije studenata u Zagrebu, 2016., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 838193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poznavanje i percepcija neverbalne komunikacije studenata u Zagrebu
(Knowledge and perception of non-verbal communication of students in Zagreb)
Autori
Jovanović, Sara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
07.09
Godina
2016
Stranica
70
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
neverbalna komunikacija; neverbalno ponašanje; geste; mimika; pokreti tijela
(non-verbal communication; non-verbal behavior; gestures; facial expressions; movements of the body)
Sažetak
Neverbalna komunikacija odnosi se na komunikaciju koja se odvija bez verbalnih elemenata i to između dva ili više sudionika. U neverbalnu komunikaciju spadaju geste, mimika, pogledi, položaj i pokreti tijela kao i paralingvistički komunikacijski elementi, a njome izražavamo emocije, stavove, mišljenja i potičemo ili ograničavamo/završavamo komunikaciju. Cilj ovog rada jest prikazati karakteristike neverbalne komunikacije, rezultate provedene ankete i koliko su ti rezultati u skladu s mišljenjima stručnjaka. Anketa se provodila među studentima na sveučilišnim i stručnim studijima u Zagrebu. Rad se sastoji od pet većih cjelina. Na početku objašnjavamo razliku između verbalne i neverbalne komunikacije, zatim govorimo o neverbalnoj komunikaciji, njenom značenju i o tome što znače pokreti pojedinih dijelova lica i tijela. U sljedećem poglavlju dotičemo se psihologije neverbalne komunikacije, nakon toga govorimo o razlikama u kulturi i neverbalnom ponašanju, a u završnim poglavljima objašnjavamo metodologiju, načine provođenja ankete i tumačimo njene rezultate, te donosimo zaključak.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Psihologija