Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 838083

Psihološki utjecaj boja u marketingu


Vuk, Silvija
Psihološki utjecaj boja u marketingu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za multimediju, Varaždin


CROSBI ID: 838083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Psihološki utjecaj boja u marketingu
(The psychological impact of colors in marketing)

Autori
Vuk, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Odjel za multimediju

Mjesto
Varaždin

Datum
29.09

Godina
2016

Stranica
67

Mentor
Hunjet, Anica

Ključne riječi
psihologija boja ; psihološki utjecaj boja ; boja i marketing ; oglašavanje
(color psychology ; the psychological impact of colors ; colors and marketing ; advertising)

Sažetak
Psihologija boja je znanstvena disciplina koja se bavi proučavanjem različitih emocionalnih stanja, ponašanja i raspoloženja kod čovjeka, izazvanih djelovanjem boja. Boja kao vrijedan alat i sastavni dio marketinške komunikacije, svojim skrivenim značenjem direktno djeluje na našu podsvijest, privlači nas ili odbija. Zbog toga je veoma bitno odabrati odgovarajuću boju s kojom ostvarujemo komunikaciju s potrošačem. Budući da je tržište sve više preplavljeno raznim proizvodima, prepunih marketinških poruka, veoma je bitno da se naš proizvod istakne u masi. Raznovrsnim istraživanjima tržišta, marketinški stručnjaci uz pomoć integrirane marketinške komunikacije utječu na ponašanje potrošača. Bolje pozicioniranje proizvoda na tržištu i povećanje zarade, ostvaruje se pravilnim odabirom i kombinacijom boja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Tekstilna tehnologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vuk, Silvija
Psihološki utjecaj boja u marketingu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za multimediju, Varaždin
Vuk, S. (2016) 'Psihološki utjecaj boja u marketingu', diplomski rad, preddiplomski, Odjel za multimediju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuk, Silvija}, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {psihologija boja, psiholo\v{s}ki utjecaj boja, boja i marketing, ogla\v{s}avanje}, title = {Psiholo\v{s}ki utjecaj boja u marketingu}, keyword = {psihologija boja, psiholo\v{s}ki utjecaj boja, boja i marketing, ogla\v{s}avanje}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Vuk, Silvija}, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {color psychology, the psychological impact of colors, colors and marketing, advertising}, title = {The psychological impact of colors in marketing}, keyword = {color psychology, the psychological impact of colors, colors and marketing, advertising}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font