Pregled bibliografske jedinice broj: 838083
Psihološki utjecaj boja u marketingu
Psihološki utjecaj boja u marketingu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za multimediju, Varaždin
CROSBI ID: 838083 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihološki utjecaj boja u marketingu
(The psychological impact of colors in marketing)
Autori
Vuk, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za multimediju
Mjesto
Varaždin
Datum
29.09
Godina
2016
Stranica
67
Mentor
Hunjet, Anica
Ključne riječi
psihologija boja ; psihološki utjecaj boja ; boja i marketing ; oglašavanje
(color psychology ; the psychological impact of colors ; colors and marketing ; advertising)
Sažetak
Psihologija boja je znanstvena disciplina koja se bavi proučavanjem različitih emocionalnih stanja, ponašanja i raspoloženja kod čovjeka, izazvanih djelovanjem boja. Boja kao vrijedan alat i sastavni dio marketinške komunikacije, svojim skrivenim značenjem direktno djeluje na našu podsvijest, privlači nas ili odbija. Zbog toga je veoma bitno odabrati odgovarajuću boju s kojom ostvarujemo komunikaciju s potrošačem. Budući da je tržište sve više preplavljeno raznim proizvodima, prepunih marketinških poruka, veoma je bitno da se naš proizvod istakne u masi. Raznovrsnim istraživanjima tržišta, marketinški stručnjaci uz pomoć integrirane marketinške komunikacije utječu na ponašanje potrošača. Bolje pozicioniranje proizvoda na tržištu i povećanje zarade, ostvaruje se pravilnim odabirom i kombinacijom boja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Tekstilna tehnologija, Psihologija