Pregled bibliografske jedinice broj: 838023
Alternativne metode računanja u početnoj nastavi matematike
Alternativne metode računanja u početnoj nastavi matematike // Metodički aspekti nastave matematike 3
Jagodina, Srbija, 2015. str. 93-106 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 838023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Alternativne metode računanja u početnoj nastavi matematike
(Alternative methods of calculating the initial teaching of mathematics)
Autori
Radišić, Bojan ; Andrić Radišić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Metodički aspekti nastave matematike 3
/ - , 2015, 93-106
ISBN
978-86-7604-141-1
Skup
Treća međunarodna konferencija metodički aspekti nastave matematike MATM 2014
Mjesto i datum
Jagodina, Srbija, 14.06.2014. - 15.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Vedska matematika ; sutre ; osnovne matematičke operacije ; okomito i dijagonalno
(Vedic mathematics sutras ; basic mathematical operations ; vertically and diagonally)
Sažetak
U radu se opisuju tehnike izračunanja osnovnih matematičkih operacija koje se oslanjaju na vedsku matematiku. Metode i primjeri su prije svega namenjeni početnoj nastavi matematike na dodatnoj nastavi i radu s darovitim učenicima. Cilj je približiti učenicima matematiku, učiniti je zanimljivom i izazovnom za učenike većih mogućnosti koji neprestano traže i zahtijevaju izazove u učenju. Metode učenja koje počivaju na vedskoj matematici razvijaju logičko razmišljanje, povećavaju brzinu računanja i razvijaju kreativnost. Nastavni plan i program Republike Hrvatske, kao i Nacionalni okvirni kurikulum, ne propisuju upotrebu ovakvih alternativnih metoda, što ne znači da učitelj nije slobodan pronaći načine kojima bi zainteresirao i zadržao koncentraciju učenika te ih potaknuo na razmišljanje i učenje nečeg novog. Redovna nastava prilagođena je prosječnom učeniku, vođena planom i programom smještena unutar nekih okvira, dok se u radu s naprednijim učenicima treba izaći iz tih okvira i zadovoljiti potrebe nadarenog učenika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika