Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837861

Najrasprostranjeniji mitovi današnjice među tinejdžerima


Jurčić, Antonija; Barić, Branka
Najrasprostranjeniji mitovi današnjice među tinejdžerima // Sažeci radova - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija (2016.) - Mitologija i imaginacija / Srećko Brdovčak Mac (ur.).
Varaždin: Sveučilište Sjever ; Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2016. str. 1-1 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 837861 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Najrasprostranjeniji mitovi današnjice među tinejdžerima
(The Most Widespread Myths of Our Time Among Teenagers)

Autori
Jurčić, Antonija ; Barić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Sažeci radova - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija (2016.) - Mitologija i imaginacija / Srećko Brdovčak Mac - Varaždin : Sveučilište Sjever ; Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2016, 1-1

ISBN
978-953-56314-6-0

Skup
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - (2016.) Mitologija i imaginacija

Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 22.09.2016. - 25.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
utjecaj medija ; oglašivačka industrija ; medijski mitovi ; tinejdžeri
(influence of the media ; advertising industry ; media myths ; teens)

Sažetak
Mitovi predstavljaju vjerovanja starih naroda o podrijetlu svijeta, prirodnim pojavama, bogovima, herojima, pojedinim civilizacijama, a najpoznatije su grčka i rimska mitologija. Najčešće nastaju prenošenjem s koljena na koljeno, kao pokušaj određene grupe da ne padne u zaborav. Osim klasičnih mitova, pojavljuju se i sociološki i politički motivi, kao i moderna mitologija prisutna kroz popularne televizijske i filmske serijale (Star Trek, Star Wars, Gospodar prstenova). Mit se smatra i nikada izrečenim govorom, zabranom pojedinca da sam sebe otkrije, a pojedini sociolozi smatraju da je mitologija u osnovi primitivna filozofija. Cilj ovog istraživanja je utvrditi koji „mitovi današnjice“ dominiraju među hrvatskim srednjoškolcima kao tuđem utjecaju i mišljenju najpodložnijeg dijela populacije, koliku važnost „mitovima“ pridaju ispitanici, postoji li razlika s obzirom na spol. Anketni upitnik provest će se na 150 srednjoškolaca zagrebačkih gimnazija i strukovnih škola, od 1. do 4. razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Branka Barić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčić, Antonija; Barić, Branka
Najrasprostranjeniji mitovi današnjice među tinejdžerima // Sažeci radova - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija (2016.) - Mitologija i imaginacija / Srećko Brdovčak Mac (ur.).
Varaždin: Sveučilište Sjever ; Hrvatsko filozofsko društvo ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2016. str. 1-1 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Jurčić, A. & Barić, B. (2016) Najrasprostranjeniji mitovi današnjice među tinejdžerima. U: Srećko Brdovčak Mac (ur.)Sažeci radova - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija (2016.) - Mitologija i imaginacija.
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Antonija and Bari\'{c}, Branka}, year = {2016}, pages = {1-1}, keywords = {utjecaj medija, ogla\v{s}iva\v{c}ka industrija, medijski mitovi, tinejd\v{z}eri}, isbn = {978-953-56314-6-0}, title = {Najrasprostranjeniji mitovi dana\v{s}njice me\dju tinejd\v{z}erima}, keyword = {utjecaj medija, ogla\v{s}iva\v{c}ka industrija, medijski mitovi, tinejd\v{z}eri}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever ; Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jur\v{c}i\'{c}, Antonija and Bari\'{c}, Branka}, year = {2016}, pages = {1-1}, keywords = {influence of the media, advertising industry, media myths, teens}, isbn = {978-953-56314-6-0}, title = {The Most Widespread Myths of Our Time Among Teenagers}, keyword = {influence of the media, advertising industry, media myths, teens}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever ; Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo ; Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font