Pregled bibliografske jedinice broj: 837856
Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj
Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj // Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.) (ur.).
Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. str. 1-1 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 837856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj
(The Creativity of the Verbal and Nonverbal Advertising Codes of Banks Operating in Croatia)
Autori
Barić, Branka ; Jurčić, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji
/ Srećko Brdovčak Mac (ur.) - Varaždin : Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015, 1-1
ISBN
978-953-56314-5-3
Skup
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji
Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 17.09.2015. - 20.09.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kreativnost ; reklamna poruka ; kodeks oglašavanja
(creativity ; advertising message ; Code of advertising)
Sažetak
Reklame su sastavni dio ljudskog života, a procijenjena vrijedost oglašavanja na hrvatskim nacionalnim kanalima iznosi između 41 i 50 milijuna kuna. Iako su banke posljednjih godina u Hrvatskoj spominjane u poprilično negativnom društvenom konktekstu, istraživanjem će se pokušati prikazati koje verbalne i neverbalne kodove koriste banke u svojim reklamnim porukama te koliki naglasak stavljaju na kreativnost u komuniciranju reklamnim porukama. Usporednom analizom sadržaja analizirat će se reklamne poruke kojima se na nacionalnim kanalima oglašavaju banke koje posluju u Hrvatskoj. Posebna pozornost obratit će se na pridržavanje Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja kao i korištenje stereotipa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija