Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837856

Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj


Barić, Branka; Jurčić, Antonija
Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj // Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.) (ur.).
Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. str. 1-1 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 837856 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj
(The Creativity of the Verbal and Nonverbal Advertising Codes of Banks Operating in Croatia)

Autori
Barić, Branka ; Jurčić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.) - Varaždin : Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015, 1-1

ISBN
978-953-56314-5-3

Skup
Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji

Mjesto i datum
Cres, Hrvatska, 17.09.2015. - 20.09.2015

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kreativnost ; reklamna poruka ; kodeks oglašavanja
(creativity ; advertising message ; Code of advertising)

Sažetak
Reklame su sastavni dio ljudskog života, a procijenjena vrijedost oglašavanja na hrvatskim nacionalnim kanalima iznosi između 41 i 50 milijuna kuna. Iako su banke posljednjih godina u Hrvatskoj spominjane u poprilično negativnom društvenom konktekstu, istraživanjem će se pokušati prikazati koje verbalne i neverbalne kodove koriste banke u svojim reklamnim porukama te koliki naglasak stavljaju na kreativnost u komuniciranju reklamnim porukama. Usporednom analizom sadržaja analizirat će se reklamne poruke kojima se na nacionalnim kanalima oglašavaju banke koje posluju u Hrvatskoj. Posebna pozornost obratit će se na pridržavanje Kodeksa oglašavanja i tržišnog komuniciranja kao i korištenje stereotipa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Branka Barić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Barić, Branka; Jurčić, Antonija
Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj // Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji / Srećko Brdovčak Mac (ur.) (ur.).
Varaždin: Hrvatsko filozofsko društvo Sveučilište Sjever Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja, 2015. str. 1-1 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Barić, B. & Jurčić, A. (2015) Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj. U: Srećko Brdovčak Mac (ur.) (ur.)Sažeci izlaganja - Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij Filozofija medija - Kreativnost i mediji.
@article{article, author = {Bari\'{c}, Branka and Jur\v{c}i\'{c}, Antonija}, year = {2015}, pages = {1-1}, keywords = {kreativnost, reklamna poruka, kodeks ogla\v{s}avanja}, isbn = {978-953-56314-5-3}, title = {Kreativnost verbalnog i neverbalnog koda reklamnih poruka banaka koje posluju u Hrvatskoj}, keyword = {kreativnost, reklamna poruka, kodeks ogla\v{s}avanja}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bari\'{c}, Branka and Jur\v{c}i\'{c}, Antonija}, year = {2015}, pages = {1-1}, keywords = {creativity, advertising message, Code of advertising}, isbn = {978-953-56314-5-3}, title = {The Creativity of the Verbal and Nonverbal Advertising Codes of Banks Operating in Croatia}, keyword = {creativity, advertising message, Code of advertising}, publisher = {Hrvatsko filozofsko dru\v{s}tvo Sveu\v{c}ili\v{s}te Sjever Centar za filozofiju medija i mediolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Cres, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font