Pregled bibliografske jedinice broj: 837842
Zastupljenost IKT kompetencija u strukovnim standardima kvalifikacija i kurikuluma
Zastupljenost IKT kompetencija u strukovnim standardima kvalifikacija i kurikuluma, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 837842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zastupljenost IKT kompetencija u strukovnim standardima kvalifikacija i kurikuluma
(The presence of ICT competencies in vocational qualification standards and curricula)
Autori
Budić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
19.09
Godina
2016
Stranica
40
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
IKT; kompetencije; cjeloživotno učenje; strukovno obrazovanje
(ICT; competencies; lifelong learning; vocational education)
Sažetak
U ovom radu riječ je o važnosti IKT-a kroz školsko i akademsko obrazovanje te poslovno djelovanje. Kada se govori o kvalitetnom obrazovanju prvenstveno se misli na razvijanje kompetencija potrebnih za buduće djelovanje. Potrebno je obrazovati se cijeli život kako bi čovjek pratio promjene društva i živio u skladu s njima. To cjeloživotno učenje podrazumijeva sve aktivnosti stjecanja znanja, vještina, stavova i vrijednosti tijekom života kako bi se pojedinac ostvario u svim područjima svoga djelovanja. Ukoliko se pojedinac odluči za strukovno obrazovanje, očekuje da će u svom području rada biti dovoljno kompetentan kako bi nakon završenog obrazovanja mogao uspjeti u određenom poslu, stoga se postavlja pitanje jesu li ishodi učenja dobro postavljeni i jesu li oni ujedno i kvalitetno ostvareni. Veliku ulogu kroz strukovno obrazovanje igra IKT kojeg je suvremeno društvo nametnulo kao neizostavanog u provođenju nastave. Nadalje, IKT je također vrlo koristan i pri obavljanju bilo koje vrste poslova, stoga je danas vrlo teško zamisliti život bez upotrebe tehnologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija