Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837681

Multidisciplinarni pristup u ranoj intervenciji kod djece s oštećenjem sluha – naša iskustva


Bonetti, Luka; Hrastinski, Iva; Kuhn, Ninoslava; Milković, Marina
Multidisciplinarni pristup u ranoj intervenciji kod djece s oštećenjem sluha – naša iskustva // TRANSLACIJSKI PRISTUP U DIJAGNOSTICI I REHABILITACIJI SLUŠANJA I GOVORA - 55 godina SUVAG-a / Dulčić. Adinda (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 837681 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Multidisciplinarni pristup u ranoj intervenciji kod djece s oštećenjem sluha – naša iskustva
(Multidisciplinary approach in early intervention with deaf and hard-of-hearing children – our experiences)

Autori
Bonetti, Luka ; Hrastinski, Iva ; Kuhn, Ninoslava ; Milković, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
TRANSLACIJSKI PRISTUP U DIJAGNOSTICI I REHABILITACIJI SLUŠANJA I GOVORA - 55 godina SUVAG-a / Dulčić. Adinda - Zagreb : Poliklinika SUVAG, 2016

ISBN
978-953-7948-01-6

Skup
IX. međunarodni znanstveno-stručni simpozij verbotonalnog sistema

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.05.2016. - 21.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
djeca s oštećenjem sluha; rana intervencija; multidisciplinarni tim; obitelj
(deaf and hard-of-hearing children; early intervention; multidisciplinary team; family)

Sažetak
Primarna posljedica prirođenog i rano stečenog oštećenja sluha (OS) su teškoće usvajanja komunikacije, jezika i govora koje proizlaze iz teškoća slušanja. Uz navedeno, postoji i rizik pojave nepoželjnihkognitivnih, socioemocionalnih i edukacijskih posljedica. Rana intervencija usmjerena djeci s oštećenjem sluha i njihovim obiteljima ciljano smanjujenavedene rizike pravovremenim i odgovarajućim izlaganjem novorođenčadi/dojenčadi jeziku, bez obzira na modalitet, te aktivnim uključivanjem obiteljskih resursa u habilitaciju.Ovakav pristup pozitivno djeluje na kvalitetu interakcijaizmeđu djeteta i roditelja, te djeteta s okolinom kao i na sve aspekte dječjeg razvoja. Individualiziran multidisciplinarni pristup prilagođen potrebama svakog pojedinog djeteta i obitelji, koji uključuje intenzivan logopedski rad na komunikacijskim, jezičnim, govornim i slušnim vještinama te vještinama čitanja i pisanja, zatim učenje i korištenje hrvatskog znakovnog jezika, primjenu potpomognute komunikacije te psihološko savjetovanje usmjereno na obiteljkroz grupe podrške roditelja načela su i odrednice multidisciplinarne intervencije u Kabinetu za oštećenja sluha Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Članove stručnog tima čine logoped, rehabilitator – učitelj hrvatskog znakovnog jezika i psiholog. U fokusu je logopedski i psihološki(klinički i savjetodavni) rad kojim se osnažujukomunikacijske kompetencijeobitelji, pridonosi unapređenju roditeljskih vještina te smanjuje roditeljski stres, a čime se stvara najpoticajnija moguća atmosfera za razvoj komunikacije, jezika i govora te psihosocijalnih vještina i sposobnosti djeteta. Roditelji su važna karika u radu te je njihova aktivna uloga neophodna za djetetov uspjeh.Redovitim individualnim logopedskim radom s djetetom te grupnim radom s roditeljima stvara se mreža podrške proaktivnih roditelja, detaljno informiranih o očekivanom kognitivnom, jezično-govornom i socio-emocionalnom razvoju djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Socijalne djelatnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Iva Hrastinski (autor)

Avatar Url Luka Bonetti (autor)

Avatar Url Marina Milković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bonetti, Luka; Hrastinski, Iva; Kuhn, Ninoslava; Milković, Marina
Multidisciplinarni pristup u ranoj intervenciji kod djece s oštećenjem sluha – naša iskustva // TRANSLACIJSKI PRISTUP U DIJAGNOSTICI I REHABILITACIJI SLUŠANJA I GOVORA - 55 godina SUVAG-a / Dulčić. Adinda (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
Bonetti, L., Hrastinski, I., Kuhn, N. & Milković, M. (2016) Multidisciplinarni pristup u ranoj intervenciji kod djece s oštećenjem sluha – naša iskustva. U: Dulčić. Adinda (ur.)TRANSLACIJSKI PRISTUP U DIJAGNOSTICI I REHABILITACIJI SLUŠANJA I GOVORA - 55 godina SUVAG-a.
@article{article, author = {Bonetti, Luka and Hrastinski, Iva and Kuhn, Ninoslava and Milkovi\'{c}, Marina}, year = {2016}, keywords = {djeca s o\v{s}te\'{c}enjem sluha, rana intervencija, multidisciplinarni tim, obitelj}, isbn = {978-953-7948-01-6}, title = {Multidisciplinarni pristup u ranoj intervenciji kod djece s o\v{s}te\'{c}enjem sluha – na\v{s}a iskustva}, keyword = {djeca s o\v{s}te\'{c}enjem sluha, rana intervencija, multidisciplinarni tim, obitelj}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bonetti, Luka and Hrastinski, Iva and Kuhn, Ninoslava and Milkovi\'{c}, Marina}, year = {2016}, keywords = {deaf and hard-of-hearing children, early intervention, multidisciplinary team, family}, isbn = {978-953-7948-01-6}, title = {Multidisciplinary approach in early intervention with deaf and hard-of-hearing children – our experiences}, keyword = {deaf and hard-of-hearing children, early intervention, multidisciplinary team, family}, publisher = {Poliklinika SUVAG}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font