Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837588

Novi mediji i personalizacija politike


Mikić, Ivona
Novi mediji i personalizacija politike, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za kulturologiju, Osijek


CROSBI ID: 837588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Novi mediji i personalizacija politike
(New media and personalization of politics)

Autori
Mikić, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za kulturologiju

Mjesto
Osijek

Datum
15.09

Godina
2016

Stranica
57

Mentor
Pavić, Željko

Ključne riječi
novi mediji; politika; internet; društvene mreže; personalizacija; predizborne kampanje; izbori; politička komunikacija; Facebook
(new media; politics; internet; social media; social networks; personalization; campaigns; elections; political communication; Facebook)

Sažetak
Konvergencija medija omogućila je protok sadržaja i informacija kroz različite platforme medija, a razvoj društvenih mreža u 21. stoljeću promijenio je način komunikacije, dijeljenja sadržaja, ali i oglašavanja i pristupa ciljanim skupinama, uključujući i one političke. Rad istražuje fenomen personalizacije predizbornih kampanja u izborima za predsjednika, odnosno predsjednicu RH 2014./15 kako bi se vidjelo koliko hrvatski političari i na koji način koriste društvene mreže (Facebook) u pristupu građanima i pridobivanju povjerenja glasačkoga tijela.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju

Profili:

Avatar Url Željko Pavić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Mikić, Ivona
Novi mediji i personalizacija politike, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za kulturologiju, Osijek
Mikić, I. (2016) 'Novi mediji i personalizacija politike', diplomski rad, diplomski, Odjel za kulturologiju, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Miki\'{c}, Ivona}, year = {2016}, pages = {57}, keywords = {novi mediji, politika, internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, personalizacija, predizborne kampanje, izbori, politi\v{c}ka komunikacija, Facebook}, title = {Novi mediji i personalizacija politike}, keyword = {novi mediji, politika, internet, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, personalizacija, predizborne kampanje, izbori, politi\v{c}ka komunikacija, Facebook}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Miki\'{c}, Ivona}, year = {2016}, pages = {57}, keywords = {new media, politics, internet, social media, social networks, personalization, campaigns, elections, political communication, Facebook}, title = {New media and personalization of politics}, keyword = {new media, politics, internet, social media, social networks, personalization, campaigns, elections, political communication, Facebook}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font