Pregled bibliografske jedinice broj: 837588
Novi mediji i personalizacija politike
Novi mediji i personalizacija politike, 2016., diplomski rad, diplomski, Odjel za kulturologiju, Osijek
CROSBI ID: 837588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi mediji i personalizacija politike
(New media and personalization of politics)
Autori
Mikić, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za kulturologiju
Mjesto
Osijek
Datum
15.09
Godina
2016
Stranica
57
Mentor
Pavić, Željko
Ključne riječi
novi mediji; politika; internet; društvene mreže; personalizacija; predizborne kampanje; izbori; politička komunikacija; Facebook
(new media; politics; internet; social media; social networks; personalization; campaigns; elections; political communication; Facebook)
Sažetak
Konvergencija medija omogućila je protok sadržaja i informacija kroz različite platforme medija, a razvoj društvenih mreža u 21. stoljeću promijenio je način komunikacije, dijeljenja sadržaja, ali i oglašavanja i pristupa ciljanim skupinama, uključujući i one političke. Rad istražuje fenomen personalizacije predizbornih kampanja u izborima za predsjednika, odnosno predsjednicu RH 2014./15 kako bi se vidjelo koliko hrvatski političari i na koji način koriste društvene mreže (Facebook) u pristupu građanima i pridobivanju povjerenja glasačkoga tijela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Politologija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku - Odjel za kulturologiju
Profili:
Željko Pavić
(mentor)