Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837495

Subjektivna percepcija kvalitete života i zadovoljstva životom kod učenika srednjih škola


Ana Pavić
Subjektivna percepcija kvalitete života i zadovoljstva životom kod učenika srednjih škola, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 837495 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Subjektivna percepcija kvalitete života i zadovoljstva životom kod učenika srednjih škola
(Subjective perception of quality and meaning in life in high-school students)

Autori
Ana Pavić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.09

Godina
2015

Stranica
55.

Mentor
Valentina Kranželić

Neposredni voditelj
Miranda Novak

Ključne riječi
kvaliteta života; subjektivna dobrobit; smisao u životu; adolescencija
(quality of life; subjective well-being; meaning in life; adolescence)

Sažetak
U radu se govori o povezanosti pojmova kvaliteta života i smisao u životu kod starijih adolescenata. U prvom dijelu rada definirani su ključni pojmovi, te je napravljen kratki pregled dostupnih teorija i definicija istih pojmova. Opći cilj rada je utvrditi kakva je subjektivna percepcija kvalitete života i zadovoljstva životom starijih maloljetnika iz opće populacije. Specifični ciljevi rada su utvrditi postoje li spolne razlike u percepciji kvalitete života i smisla u životu, te utvrditi u kakvom je odnosu percepcija kvalitete života s percepcijom osjećaja smisla u životu. Za dobivanje podataka korištena je baterija upitnika koja se sastoji od tri djela: prvi dio upitnika odnosi se na sociodemografske podatke, drugi dio na kvalitetu života a treći na smisao u životu. Za istraživanje percepcije kvalitete života i zadovoljstva životom korišten je Upitnik kvalitete života – skraćena verzija 2.0 - Describing Your Life“, Youth Quality of Life instrument – Short form (YQOL- SF) Version 2.0. (autoraDonald L. Patrick-a te Todd C. Edwards-a). Za ispitivanje osjećaja smisla u vlastitom životu korišten je Upitnik o smislu života –„The Meaning in Life Questionnaire“ autora Michaela F. Stegera sa Sveučilišta Minnesota. U drugom dijelu rada predstavljeni su podaci prikupljeni provedenim istraživanjem iz kojih su kasnije izvedeni zaključci o povezanosti kvalitete života i smisla u životu kod starijih adolescenata. U raspravi su dobiveni podaci uspoređeni sa nalazima ranije provedenih istraživanja relevantnih za temu ovoga rada. U zaključnom djelu predstavljeni su ključni nalazi provedenog istraživanja, sa kratkim osvrtom na metodološke nedostatke istraživanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Valentina Kranželić (mentor)

Avatar Url Miranda Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ana Pavić
Subjektivna percepcija kvalitete života i zadovoljstva životom kod učenika srednjih škola, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Ana Pavić (2015) 'Subjektivna percepcija kvalitete života i zadovoljstva životom kod učenika srednjih škola', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2015}, pages = {55.}, keywords = {kvaliteta \v{z}ivota, subjektivna dobrobit, smisao u \v{z}ivotu, adolescencija}, title = {Subjektivna percepcija kvalitete \v{z}ivota i zadovoljstva \v{z}ivotom kod u\v{c}enika srednjih \v{s}kola}, keyword = {kvaliteta \v{z}ivota, subjektivna dobrobit, smisao u \v{z}ivotu, adolescencija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2015}, pages = {55.}, keywords = {quality of life, subjective well-being, meaning in life, adolescence}, title = {Subjective perception of quality and meaning in life in high-school students}, keyword = {quality of life, subjective well-being, meaning in life, adolescence}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font