Pregled bibliografske jedinice broj: 837362
Digitalna pismenost pripadnika romske etničke skupine
Digitalna pismenost pripadnika romske etničke skupine, 2014. (ostalo).
CROSBI ID: 837362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalna pismenost pripadnika romske etničke skupine
(Digital literacy Roma's minority)
Autori
Lapat, Goran
Izvornik
Cjeloživotno učenje nacionalnih manjina u europskoj uniji
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2014
Ključne riječi
Odgoj i obrazovanje Roma; digitalna pismenost Roma; multimedij
(Education of Roma; Roma digital literacy; multimedia)
Sažetak
Prema statističkim podacima iz popisa stanovništva 2011. godine u Republici Hrvatskoj je 2% stanovnika starijih od 15 godina nije uopće polazilo dok njih 10% nema završenu osnovnu školu, a najveći broj njih 53% ima završenu tek srednju školu. Ti podaci o stanju obrazovanja stanovništva upućuju da je razina funkcionalne pismenosti vrlo niska. U 21. stoljeću koristimo sintagme „Pismenost je najbolji lijek“ i „Pismenost, ključ zdravlja i blagostanja“. Pojam pismenosti nije više vezan samo uz sposobnost čitanja i pisanja već je zašao u sva područja života. U takvom okruženju teško je zamisliti da postoje ljudi koji nisu savladali ni osnove čitanja i pisanja. Na pitanje kako se te iste osobe snalaze u svakodnevnom životu uz pomoć digitalne tehnologije, koliko im je dostupna, prihvatljiva i korisna opisano je u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Tekst ovog pozvanog predavanja za Međunarodna konferencija Cjeloživotno učenje nacionalnih manjina u europskoj uniji Mjesto i vrijeme: Opatija, 14. do 16. travnja 2014. godine u Opatiji je planiran za objavu u posebnom zborniku.