Pregled bibliografske jedinice broj: 837180
Komuniciranje posebnih događaja u kulturi
Komuniciranje posebnih događaja u kulturi // Život u digitalnom dobu: društveni aspekti - Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco" Zagreb, 2016. / Grmuša, Tanja (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 293-309 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 837180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komuniciranje posebnih događaja u kulturi
(COMMUNICATING SPECIAL EVENTS IN CULTURE)
Autori
Galić, Goran ; Milas, Dorotea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti - Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco" Zagreb, 2016.
/ Grmuša, Tanja - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016, 293-309
ISBN
978-953-57657-8-3
Skup
Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
odnosi s medijima; odnosi s javnošću; kultura; pub licitet; Noć muzeja; Noć knjige
(media relations; publ ic relations; culture; publicity; PR event; reach (target publics)
Sažetak
Uz važnost kulture za društvo u duhovnom i identitetskom smislu podaci Europske Unije pokazuju da kultura ima važnu ulogu i u gospodarstvu. Kulturne i kreativne industrije sudjeluju s ukupno 4, 2 % europskoga BDP - a i čine 3, 3 % zaposlenih na europskoj razini, što je više od 7, 1 milijuna radnih mjesta (HUP, 2016). Usprkos tim pokazateljima, recentna komunikološka istraživanja medija u Hrvatskoj pokazuju da hrvatski masovni mediji temama s područja kulture pristupaju vrlo površno i senzacionalistički, što kulturnim organizacijama otežava dosezanje ciljnih javnosti. Promišljeni odnosi s medijima iz tog su razloga za kulturne institucije od velike važnosti. Tim više, u zme li se u obzir činjenica da većina recipijenata do informacija o događajima dolazi upravo posredstvom masovnih medija. Koliku će i kakvu medijsku pozornost dobiti određeni kulturni događaj ne ovisi toliko o kvaliteti programa, nego više o sposobnosti i kompetencijama stručnjaka za odnose s medijima: o tome kada će i kako poslati najavu ili priopćenje, organizirati konferenciju za medije ili iskoristiti neki drugi alat OSJ. U predstavljenu kontekstu autori analiziraju karakteristike odnosa s medijima orga nizacija u kulturi na primjeru studija slučaja posebnih događaja Noć muzeja i Noć knjige u Hrvatskoj. Razmotreni su uspješnost uporabe alata odnosa s javnošću – priopćenja za medije, press konferencija, upotreba društvenih mreža i dr. te njihov učinak na „tradicionalne“ i „nove“ masovne medije. Osobita je pozornost posvećena analizi kvalitete odnosa s medijima uoči, tijekom i neposredno nakon održavanja analiziranih događaja da bi se utvrdilo na koji su način korišteni alati odnosa s javnošću s ciljem postizanja publiciteta, posredno i željenog rezultata kod ciljnih javnosti (odaziv na događaj).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti,
Sveučilište u Zagrebu
Profili:
Dorotea Milas
(autor)