Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 837180

Komuniciranje posebnih događaja u kulturi


Galić, Goran; Milas, Dorotea
Komuniciranje posebnih događaja u kulturi // Život u digitalnom dobu: društveni aspekti - Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco" Zagreb, 2016. / Grmuša, Tanja (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 293-309 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 837180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komuniciranje posebnih događaja u kulturi
(COMMUNICATING SPECIAL EVENTS IN CULTURE)

Autori
Galić, Goran ; Milas, Dorotea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Život u digitalnom dobu: društveni aspekti - Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco" Zagreb, 2016. / Grmuša, Tanja - Zagreb : Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016, 293-309

ISBN
978-953-57657-8-3

Skup
Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco"

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 18.03.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
odnosi s medijima; odnosi s javnošću; kultura; pub licitet; Noć muzeja; Noć knjige
(media relations; publ ic relations; culture; publicity; PR event; reach (target publics)

Sažetak
Uz važnost kulture za društvo u duhovnom i identitetskom smislu podaci Europske Unije pokazuju da kultura ima važnu ulogu i u gospodarstvu. Kulturne i kreativne industrije sudjeluju s ukupno 4, 2 % europskoga BDP - a i čine 3, 3 % zaposlenih na europskoj razini, što je više od 7, 1 milijuna radnih mjesta (HUP, 2016). Usprkos tim pokazateljima, recentna komunikološka istraživanja medija u Hrvatskoj pokazuju da hrvatski masovni mediji temama s područja kulture pristupaju vrlo površno i senzacionalistički, što kulturnim organizacijama otežava dosezanje ciljnih javnosti. Promišljeni odnosi s medijima iz tog su razloga za kulturne institucije od velike važnosti. Tim više, u zme li se u obzir činjenica da većina recipijenata do informacija o događajima dolazi upravo posredstvom masovnih medija. Koliku će i kakvu medijsku pozornost dobiti određeni kulturni događaj ne ovisi toliko o kvaliteti programa, nego više o sposobnosti i kompetencijama stručnjaka za odnose s medijima: o tome kada će i kako poslati najavu ili priopćenje, organizirati konferenciju za medije ili iskoristiti neki drugi alat OSJ. U predstavljenu kontekstu autori analiziraju karakteristike odnosa s medijima orga nizacija u kulturi na primjeru studija slučaja posebnih događaja Noć muzeja i Noć knjige u Hrvatskoj. Razmotreni su uspješnost uporabe alata odnosa s javnošću – priopćenja za medije, press konferencija, upotreba društvenih mreža i dr. te njihov učinak na „tradicionalne“ i „nove“ masovne medije. Osobita je pozornost posvećena analizi kvalitete odnosa s medijima uoči, tijekom i neposredno nakon održavanja analiziranih događaja da bi se utvrdilo na koji su način korišteni alati odnosa s javnošću s ciljem postizanja publiciteta, posredno i željenog rezultata kod ciljnih javnosti (odaziv na događaj).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka poslovna škola s pravom javnosti,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Dorotea Milas (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.vpsz.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Galić, Goran; Milas, Dorotea
Komuniciranje posebnih događaja u kulturi // Život u digitalnom dobu: društveni aspekti - Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco" Zagreb, 2016. / Grmuša, Tanja (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 293-309 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Galić, G. & Milas, D. (2016) Komuniciranje posebnih događaja u kulturi. U: Grmuša, T. (ur.)Život u digitalnom dobu: društveni aspekti - Zbornik radova s Međunarodne znanstveno-stručne konferencije iz marketinga i komunikacija "Fedor Rocco" Zagreb, 2016..
@article{article, author = {Gali\'{c}, Goran and Milas, Dorotea}, editor = {Grmu\v{s}a, T.}, year = {2016}, pages = {293-309}, keywords = {odnosi s medijima, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, kultura, pub licitet, No\'{c} muzeja, No\'{c} knjige}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {Komuniciranje posebnih doga\djaja u kulturi}, keyword = {odnosi s medijima, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, kultura, pub licitet, No\'{c} muzeja, No\'{c} knjige}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gali\'{c}, Goran and Milas, Dorotea}, editor = {Grmu\v{s}a, T.}, year = {2016}, pages = {293-309}, keywords = {media relations, publ ic relations, culture, publicity, PR event, reach (target publics}, isbn = {978-953-57657-8-3}, title = {COMMUNICATING SPECIAL EVENTS IN CULTURE}, keyword = {media relations, publ ic relations, culture, publicity, PR event, reach (target publics}, publisher = {Visoka poslovna \v{s}kola s pravom javnosti Zagreb}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font