Pregled bibliografske jedinice broj: 837018
Preporuke za tehnološke inovacije studijskih programa iz područja Ekonomije i Poslovne ekonomije
Preporuke za tehnološke inovacije studijskih programa iz područja Ekonomije i Poslovne ekonomije // Preporuke za inovaciju studijskih programa iz ekonomije i poslovne ekonomije na temelju ishoda učenja / Host, Alen ; Alfirević, Nikša (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 151-191
CROSBI ID: 837018 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preporuke za tehnološke inovacije studijskih programa iz područja Ekonomije i Poslovne ekonomije
(Recommendations for the technological innovation of study programs in economy and business)
Autori
Jadrić, Mario ; Ćukušić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Preporuke za inovaciju studijskih programa iz ekonomije i poslovne ekonomije na temelju ishoda učenja
Urednik/ci
Host, Alen ; Alfirević, Nikša
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2016
Raspon stranica
151-191
ISBN
978-953-281-073-8
Ključne riječi
inovacije studijskih programa
(study program innovation)
Sažetak
Osposobljavanje nastavnika za izradu i izvođenje kurikuluma koji „pametno“ i neprimjetno integriraju tehnološke inovacije i omogućavaju polaznicima da postanu aktivni konzumenti sadržaja spremni na kritiku, uspostavu društvenog, suradničkog učenja, vrednovanje neformalnog i „autentičnog“ (problem-based, real-life) učenja, poticanje cjeloživotnog učenja i omogućavanje samo-usmjeravajućeg učenja sastavni je dio mnogih recentnih projektnih inicijativa osuvremenjivanja studijskih programa u okviru provedbe HKO-a. Navedeno je predviđeno i projektom ECONQUAL, a analiza i preporuke predstavljene u ovom poglavlju su izrađene u okviru Elementa projekta 7: Razvoj preporuka za inoviranje i unaprjeđenje studijskih programa u skladu s HKO i ishodima učenja i to specifično kao rezultat Aktivnosti 7.1.: Analiza korištenih metoda poučavanja i izvora učenja s naglaskom na načine postizanja ishoda učenja te provjere stečenih ishoda. Kroz Aktivnost 7.1. „snimljena“ je konkretna realizacija preko 120 predmeta studijskih programa ekonomije i poslovne ekonomije na partnerskim institucijama s metodološkog i tehnološkog aspekta, a sve kako bi se identificirali postojeći načini postizanja ishoda učenja i povezane provjere te se predstavili nastavnicima i drugim sudionicima procesa, zajedno s preporukama za inoviranje studijskih programa. U tom smislu, ovo poglavlje predstavlja analizu temeljenu na povratnim informacijama nastavnika partnerskih institucija uz predstavljanje konkretnih smjernica za inoviranje studijskih programa u skladu sa suvremenim trendovima (integracija društvenih mreža, web 2.0 alata, simulacija i ozbiljnih igara, mobilnog pristupa sadržajima… te modernih koncepata aktivnog i suradničkog učenja, obrnute učionice, otvorenog učenja, otvorenog kurikuluma u korisniku orijentiranom obrazovnom okruženju).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti