Pregled bibliografske jedinice broj: 836826
Proces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije
Proces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije, 2015., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 836826 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća iz prehrambene industrije
(The process of new product development: The example of a company from the food industry)
Autori
Podhraški, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2015
Stranica
51
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
razvoja novog proizvoda; prehrambena industrija; Zdenka
(new product developmentt; food industry; Zdenka)
Sažetak
Današnje tržište zasićeno je velikim brojem proizvoda koji se nalaze u ponudi, posebno u prehrambenoj industriji. Predmet diplomskog rada je proces razvoja novog proizvoda na primjeru poduzeća Zdenka mliječni proizvodi d.o.o.. Jedan od čimbenika uspjeha poduzeća Zdenka mliječni proizvodi d.o.o. na domaćem i međunarodnom tržištu predstavlja i strategija proizvoda, zbog čega je predmet rada analiziran upravo na ovom primjeru. Konkretno, nakon analize teorijskih doprinosa u procesu razvoja proizvoda, analiziran je proces razvoja Zdenka sirni namaz od generiranja ideje do komercijalizacije. Ulaganjem u modernizaciju strojeva i razvojem novih proizvoda poduzeće Zdenka mliječni proizvodi d.o.o. uspješno prati postojeću konkurenciju na tržištu. Modernizacija proizvodnje, međutim, nije promjenila osnovne postulate koji se i danas najbolje očituju kroz Zdenkin prepoznatljiv zaštitini znak mlade djevojke s djetelinom i crvenom potkovom koji šalje poruku tradicionalne vrijednosti, kvalitete i vjerodostojnosti na kojima je ova marka utemeljena.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija