Pregled bibliografske jedinice broj: 836760
Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije
Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, Hrvatska
CROSBI ID: 836760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije
(Assessment of Quality of Inclusion from the Perspective of Preschool Teachers in Osijek-Baranja County)
Autori
Lončarić, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb, Hrvatska
Datum
05.07
Godina
2016
Stranica
102
Mentor
Wagner Jakab, Ana
Neposredni voditelj
Lisak, Natalija
Ključne riječi
procjena kvalitete inkluzije; predškolski odgoj i obrazovanje; perspektiva odgojitelja
(assessment of quality of inclusion; preschool education; perspective of preschool teachers)
Sažetak
Inkluzivan rani i predškolski odgoj i obrazovanje podrazumijeva uključenost djece s teškoćama uz različite čimbenike podrške o kojima ovisi kvaliteta inkluzivnog odgoja i obrazovanja (Rudelić i sur., 2013). Kvaliteta podrške temelji se na individualnom pristupu djetetu, uključenosti svih važnih osoba za dijete, suradnji stručnjaka i odgojitelja, inkluzivnom okruženju te evaluaciji kvalitete inkluzije. Cilj ovog rada je kroz kvantitativno istraživanje procijeniti kvalitetu inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije iz 30 vrtića. U istraživanju su propitane opće karakteristike odgojitelja, njihovo dosadašnje iskustvo rada s djecom s teškoćama, kompetencije u radu s djecom s teškoćama i znanje koje posjeduju, kvaliteta njihova osposobljavanja, spremnost i dostupnost edukacija te uvjeti rada koji su im osigurani. Rezultati istraživanja daju smjernice za unapređenje formalnog obrazovanja, ukazuju na potrebna znanja i vještine, ističu suradnju stručnjaka i roditelja kao i ulogu ravnatelja te potrebu osiguranja opreme, materijala i uvjeta za rad, a u svrhu osnaživanja samih odgojitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb