Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 836760

Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije


Lončarić, Marija
Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, Hrvatska


CROSBI ID: 836760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije
(Assessment of Quality of Inclusion from the Perspective of Preschool Teachers in Osijek-Baranja County)

Autori
Lončarić, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb, Hrvatska

Datum
05.07

Godina
2016

Stranica
102

Mentor
Wagner Jakab, Ana

Neposredni voditelj
Lisak, Natalija

Ključne riječi
procjena kvalitete inkluzije; predškolski odgoj i obrazovanje; perspektiva odgojitelja
(assessment of quality of inclusion; preschool education; perspective of preschool teachers)

Sažetak
Inkluzivan rani i predškolski odgoj i obrazovanje podrazumijeva uključenost djece s teškoćama uz različite čimbenike podrške o kojima ovisi kvaliteta inkluzivnog odgoja i obrazovanja (Rudelić i sur., 2013). Kvaliteta podrške temelji se na individualnom pristupu djetetu, uključenosti svih važnih osoba za dijete, suradnji stručnjaka i odgojitelja, inkluzivnom okruženju te evaluaciji kvalitete inkluzije. Cilj ovog rada je kroz kvantitativno istraživanje procijeniti kvalitetu inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije iz 30 vrtića. U istraživanju su propitane opće karakteristike odgojitelja, njihovo dosadašnje iskustvo rada s djecom s teškoćama, kompetencije u radu s djecom s teškoćama i znanje koje posjeduju, kvaliteta njihova osposobljavanja, spremnost i dostupnost edukacija te uvjeti rada koji su im osigurani. Rezultati istraživanja daju smjernice za unapređenje formalnog obrazovanja, ukazuju na potrebna znanja i vještine, ističu suradnju stručnjaka i roditelja kao i ulogu ravnatelja te potrebu osiguranja opreme, materijala i uvjeta za rad, a u svrhu osnaživanja samih odgojitelja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Wagner Jakab (mentor)

Avatar Url Natalija Lisak Šegota (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lončarić, Marija
Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, Hrvatska
Lončarić, M. (2016) 'Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja predškolske djece Osječko-baranjske županije', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb, Hrvatska.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Marija}, year = {2016}, pages = {102}, keywords = {procjena kvalitete inkluzije, pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje, perspektiva odgojitelja}, title = {Procjena kvalitete inkluzije iz perspektive odgojitelja pred\v{s}kolske djece Osje\v{c}ko-baranjske \v{z}upanije}, keyword = {procjena kvalitete inkluzije, pred\v{s}kolski odgoj i obrazovanje, perspektiva odgojitelja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lon\v{c}ari\'{c}, Marija}, year = {2016}, pages = {102}, keywords = {assessment of quality of inclusion, preschool education, perspective of preschool teachers}, title = {Assessment of Quality of Inclusion from the Perspective of Preschool Teachers in Osijek-Baranja County}, keyword = {assessment of quality of inclusion, preschool education, perspective of preschool teachers}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font