Pregled bibliografske jedinice broj: 836723
Društveno korisno učenje u visokoškolskom obrazovanju
Društveno korisno učenje u visokoškolskom obrazovanju, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 836723 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno korisno učenje u visokoškolskom obrazovanju
(Service-learning in higher education)
Autori
Stanisavljević, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
01.02
Godina
2016
Stranica
53
Mentor
Mihić, Josipa
Neposredni voditelj
Dodig Hundrić, Dora
Ključne riječi
društvena odgovornost; društveno korisno učenje; visokoškolsko obrazovanje; profesionalne kompetencije; cjeloživotno učenje
(social responsibility; service-learning; higher education; professional competence; lifetime learning)
Sažetak
Doprinos sveučilišta društvenom razvoju danas se ogleda ne samo u domeni profesionalnog utjecaja na okruženje u kojem djeluje kroz temeljne akademske djelatnosti već i angažmana za povećanje kvalitete života sudionika lokalne zajednice. Da bi se to postiglo potrebno je ići korak dalje od klasičnog obrazovanja te poticati veću participaciju studenata u rješavanju problema lokalne zajednice. Metoda za postizanje ovog cilja široko je priznata diljem svijeta, a radi se o obrazovanju društveno odgovornih i aktivnih građana putem integracije modela društveno korisnog učenja u kurikulum visokog obrazovanja. Cilj ovog diplomskog rada je ponuditi pregled modela i programa koji omogućuju doprinos sveučilišta razvoju civilnog društva usmjeravanjem i olakšavanjem aktivnog sudjelovanja studenata u zajednici kroz društveno korisno učenje unutar sustava visokoškolskog obrazovanja. Također, u radu će biti istaknute i mogućnosti doprinosa društvenog korisnog učenja unapređenju profesionalnih kompetencija budućih stručnjaka pomažućih profesija. Dodatna vrijednost ovog diplomskog rada bit će i prikaz postojećih studijskih programa koji u svojim kurikulumima imaju integrirano i društveno korisno učenje što može poslužiti i kao primjer dobre prakse za organizaciju i unapređenje takvog oblika učenja na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb