Pregled bibliografske jedinice broj: 836676
Kreativna industrija i nakladništvo
Kreativna industrija i nakladništvo. Zagreb: Naklada Ljevak, 2015 (monografija)
CROSBI ID: 836676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativna industrija i nakladništvo
(Creative Industry and Publishing)
Autori
Tomašević, Nives
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Naklada Ljevak
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
225
ISBN
978-953-303-868-1
Ključne riječi
kreativna industrija; kulturna industrija; nakladništvo; kultura; knjiga
(creative industries; cultural industries; publishing; culture; book)
Sažetak
U knjizi Kreativna industrija i nakladništvo povezuje se fenomen kulturne industrije s užim praktičnim i znanstvenim područjem, nakladništvom. Time se otvara novo problemsko polje bitno za nacionalnu kulturu u doba globalizacije. Postavlja se teza o nakladništvu kao dijelu kreativne industrije te se bavi književnim tekstom kao kulturnim dobrom i nakladništvom kao djelatnošću koja istodobno radi po tržišnim načelima, ali i sudjeluje u stvaranju, održavanju i dogradnji nacionalnoga identiteta. Teza se podupire ilustracijama inovacija u hrvatskoj nakladničkoj i kulturnoj praksi 21. stoljeća, od mrežnih stranica nakladnika i e-knjiga do svjetskih festivala knjige u organizaciji nakladnika i kreativnih riznica širokoga profila.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti