Pregled bibliografske jedinice broj: 836513
Bloomova taksonomija znanja u sustavima e-učenja
Bloomova taksonomija znanja u sustavima e-učenja, 2016., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 836513 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bloomova taksonomija znanja u sustavima e-učenja
(Blooms knowledge taxonomy in e-learning systems)
Autori
Bilić, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
07.09
Godina
2016
Stranica
60
Mentor
Grubišić, Ani
Ključne riječi
Bloom; taksonomija znanja
(Bloom; knowledge taxonomy)
Sažetak
Ovaj rad donosi kratki pregled primjene Bloomove taksonomije znanja u sustavima e - učenja koji, da bi bili potpuni, moraju zadovoljiti temeljne funkcionalnosti nastavnog procesa poput učenja, poučavanja, testiranja i vrednovanja znanja učenika. Za procjenu učeničkih postignuća, odnosno očekivanog znanja, vještina i sposobnosti koje učenici trebaju steći predlaže se korištenje Bloomove taksonomije obrazovnih ciljeva. Bloomova taksonomija znanja predstavlja oblike učenja koji se dijele na kognitivnu (znanje), afektivnu (stavovi) i psihomotoričku (vještine) kategoriju. U ovom radu biti će objašnjene sve 3 navedene kategorije s pripadajućim razinama učenja jednog od najkorištenijih teoretskih okvira za planiranje, pripremu i vrednovanje školskog obrazovanja s posebnim naglaskom na kognitivnu kategoriju i njenih 6 razina učenja. Ukratko, u ovom radu možemo reći da sustav e - učenja predstavlja platformu koja omogućuje primjenu Bloomove taksonomije znanja, kao temeljne kategorizacije ponašanja koje se koriste tijekom učenja, kroz integraciju Grails web aplikacije kako bi se nastavnicima pomoglo pri poučavanju, planiranju i procjeni znanja učenika pri učenju programskog jezika Python. Dakle, u radu će biti podrobno objašnjena integracija web aplikacije izrađene u Grails snažnom web frameworku dizajniranom prema MVC paradigmi uz korištenje Groovy objektno - orjentiranog programskog jezika. Jedan dio web aplikacije se odnosi na učenje, poučavanje i testiranje znanja programskog jezika Python od strane nastavnika putem izrade testa lekcije i procjene znanja učenika u okviru Bloomove taksonomije znanja, a drugi dio se odnosi na rješavanje određenog testa lekcije od strane učenika, koji se sastoji od 6 kognitivnih razina učenja Bloomove taksonomije znanja. Također, biti će riječi i o nekim dodatnim tehnologijama korištenim u izradi web aplikacije poput Javascript skriptnog programskog jezika, Ajax skupa web razvojnih tehnika, HTML prezentacijskog jezika za izradu web stranica, CSS stilskog jezika i MySQL baze podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo