Pregled bibliografske jedinice broj: 836354
Percepcija, stavovi i znanje socijalnih pedagoga o trgovanju ljudima
Percepcija, stavovi i znanje socijalnih pedagoga o trgovanju ljudima, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 836354 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija, stavovi i znanje socijalnih pedagoga o trgovanju ljudima
(Perception, Attitude and Knowledge toward Human Trafficking of Social Pedagogues)
Autori
Stević, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2016
Stranica
39
Mentor
Kovčo Vukadin, Irma
Ključne riječi
trgovanje ljudima; socijalni pedagozi; radni staž; edukacije; skupovi
(human trafficking; social pedagogues; length of service; education; conferences)
Sažetak
Trgovanje ljudima predstavlja rastući problem na globalnoj razini, koji ozbiljno i teško narušava osnovna ljudska prava. Pogrešna percepcija, negativni stavovi i neadekvatno poznavanje ove problematike kod stručnjaka može otežati otkrivanje slučajeva trgovanja ljudima, ali i utjecati na kvalitetu rada i brige o žrtvama trgovanja ljudima. Kako područje socijalne pedagogije obuhvaća rad na području trgovanja ljudima, bitno je znati kolikog znanja i kakvog stava su stručnjaci tog usmjerenja. Cilj ovog rada je istraživanje percepcije, stavova i znanja socijalnih pedagoga o trgovanju ljudima te sukladno tome utvrđivanje postoje li razlike s obzirom na duljinu njihovog radnog staža, mjesta zaposlenja te pohađanja edukacija i skupova na temu trgovanja ljudima. Korišten je upitnik koji su kreirale Busch Nsonwu, Welch- Brewer i sur. (2015), a sastoji se od 26 varijabli te je distribuiran u on-line formatu. Rezultati su pokazali kako socijalni pedagozi obzirom na veću duljinu radnog staža iskazuju veće suosjećanje sa žrtvom trgovanja ljudima, ali postoji i određeno neznanje u razlikovanju prostitucije od trgovanja ljudima. Kada je u pitanju sektor unutar kojeg su zaposleni socijalni pedagozi nisu utvrđene razlike. Utvrđene su razlike u odnosu na pohađanje edukacija i skupova na temu trgovanja ljudima, pri čemu primjereniju percepciju, pozitivnije stavove i veće znanje postižu oni koji su pohađali takve edukacije i skupove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Irma Kovčo Vukadin
(mentor)