Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 836087

Odabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom


Kolar Billege, Martina
Odabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 105-124 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 836087 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom
(Selection of the contents for teaching Croatian language in accordance with the methodological approach)

Autori
Kolar Billege, Martina

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 157 (2016), 1-2; 105-124

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni

Ključne riječi
metodički pristup ; sadržaj poučavanja ; nastavni predmet Hrvatski jezik ; primarno obrazovanje
(methodological approach ; content of teaching ; school subject Croatian Language ; primary education)

Sažetak
Sadržaj je i vertikalna raspoređenost sadržaja poučavanja u nastavnome predmetu Hrvatski jezik u primarnome obrazovanju (od 1. do 4. razreda osnovne škole - ISCED 1) u Republici Hrvatskoj predviđena Nastavnim planom i programom za osnovnu školu (MZOŠ, 2006.). Sadržaj o vrstama riječi obuhvaća poučavanje o imenicama, glagolima i pridjevima te ga treba dopuniti poučavanjem o prilozima da bi se mogla strukturirati rečenica kao gramatička jedinica na temelju zahtjeva jezika kao sustava. Učenike je potrebno poučavati o vrstama riječi kako bi mogli pravilno strukturirati rečenične dijelove. Istraživanje je provedeno na uzorku učitelja mentora i savjetnika u Republici Hrvatskoj (N=387). Rezultati pokazuju da statistički značajno više učitelja misli kako učenici stječu dovoljno znanja za nesmetan prijelaz u peti razred. No, gotovo se jedna trećina učitelja s time ne slaže. Statistički značajno veći broj učitelja misli da učenicima u primarnome obrazovanju treba ponuditi više sadržaja u području jezika (u nastavnome predmetu Hrvatski jezik) nego što im je ponuđeno. U radu opisujemo metodički pristup određivanju sadržaja poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Kolar Billege (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kolar Billege, Martina
Odabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 105-124 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
Kolar Billege, M. (2016) Odabir sadržaja poučavanja hrvatskoga jezika u skladu s metodičkim pristupom. Napredak (Zagreb), 157 (1-2), 105-124.
@article{article, author = {Kolar Billege, Martina}, year = {2016}, pages = {105-124}, keywords = {metodi\v{c}ki pristup, sadr\v{z}aj pou\v{c}avanja, nastavni predmet Hrvatski jezik, primarno obrazovanje}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {157}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Odabir sadr\v{z}aja pou\v{c}avanja hrvatskoga jezika u skladu s metodi\v{c}kim pristupom}, keyword = {metodi\v{c}ki pristup, sadr\v{z}aj pou\v{c}avanja, nastavni predmet Hrvatski jezik, primarno obrazovanje} }
@article{article, author = {Kolar Billege, Martina}, year = {2016}, pages = {105-124}, keywords = {methodological approach, content of teaching, school subject Croatian Language, primary education}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {157}, number = {1-2}, issn = {1330-0059}, title = {Selection of the contents for teaching Croatian language in accordance with the methodological approach}, keyword = {methodological approach, content of teaching, school subject Croatian Language, primary education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Education Research Abstracts Online
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font