Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 835850

Potencijali društvenog marketinga u prevenciji internaliziranih problema


Katarina Kavić
Potencijali društvenog marketinga u prevenciji internaliziranih problema, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 835850 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potencijali društvenog marketinga u prevenciji internaliziranih problema
(The potential of social marketing in prevention of internalizing problems)

Autori
Katarina Kavić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
18.09

Godina
2015

Stranica
57

Mentor
Josipa Mihić

Neposredni voditelj
Miranda Novak

Ključne riječi
društveni marketing; prevencija; internalizirani problemi u ponašanju
(social marketing; prevention; internalizing problems)

Sažetak
Pojam internaliziranih problema prvi uvodi Achenbach 1966. godine klasificirajući probleme djece i mladih (Achenbach, 1993, prema Novak i Bašić, 2008). Prema istom autoru, internalizirane probleme čine subskale povlačenje, somatske teškoće i anksioznost/depresija. Internalizirani problemi se još nazivaju poremećajima pretjerano kontroliranog ponašanja u kojima je prisutan neki oblik povlačenja i pretežito pasivnim poremećajima jer se odnose na pretjerano kontrolirajuća ponašanja usmjerena prema sebi kao što su simptomi depresije ili anksioznosti, zatvaranje u sebe i sl. Problemi anksioznog spektra najčešći su oblik problema s kojima se suočavaju djeca i adolescenti (Novak, Bašić, 2008). Zbog toga im je važno posvetiti pažnju ne samo tretmanskim, već najprije preventivnim djelovanjem. Obzirom da se radi o djeci i mladima, treba pronalaziti načine kojima će im se što učinkovitije prići, a društveni marketing svojim strategijskim pristupom nudi potencijal u preventivnom djelovanju. Društveni marketing je proces koji koristi principe klasičnog marketinga kako bi utjecao na društvo i njihova ponašanja u cilju postizanja individualne i opće dobrobiti. Koncepcija društvenog marketinga naslanja se na osnovni marketinški koncept zadovoljstva kupaca i profitabilnosti te mu se dodaje element dugoročne dobrobiti potrošača (Meler, 2002). Ovim radom su se nastojali istražiti njegovi potencijali u prevenciji internaliziranih problema te dati odgovori na pitanja: Što je društveni marketing? Kako društveni marketing može pridonijeti prevenciji internaliziranih problema? Koji su principi uspješnih kampanji? Jedna od važnih prednosti društvenog marketinga leži u činjenici da se koristeći njegove principe može učinkovito obuhvatiti ciljana populacija, a osobito kada se koriste masovni mediji. Društveni marketing može poslužiti socijalnim pedagozima kao okvir za promišljanje kod izrade preventivnih programa te nudi alate za pristup prema nedobrovoljnim korisnicima i ključnim osobama u lokalnoj zajednici. Uz to, društveni marketing može pomoći promociji preventivnih programa i promicanju uključivanja ciljane populacije u njih, a neki preventivni programi koristili su internet kao medij i time su se približili principima društvenog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Mihić (mentor)

Avatar Url Miranda Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Katarina Kavić
Potencijali društvenog marketinga u prevenciji internaliziranih problema, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Katarina Kavić (2015) 'Potencijali društvenog marketinga u prevenciji internaliziranih problema', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2015}, pages = {57}, keywords = {dru\v{s}tveni marketing, prevencija, internalizirani problemi u pona\v{s}anju}, title = {Potencijali dru\v{s}tvenog marketinga u prevenciji internaliziranih problema}, keyword = {dru\v{s}tveni marketing, prevencija, internalizirani problemi u pona\v{s}anju}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2015}, pages = {57}, keywords = {social marketing, prevention, internalizing problems}, title = {The potential of social marketing in prevention of internalizing problems}, keyword = {social marketing, prevention, internalizing problems}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font