Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 835849

Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi


Lidija Dražić
Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 835849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi
(Assesment of social and emotional competences of early school-age children)

Autori
Lidija Dražić

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2016

Stranica
67

Mentor
Josipa Mihić

Neposredni voditelj
Miranda Novak

Ključne riječi
socijalno-emocionalne kompetencije; socijalno-emocionalno učenje; procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece; instrument procjene
(social-emotional competence; social-emotional learning; assessment of social and emotional competence of children; instrument evaluation)

Sažetak
Temeljni cilj ovog rada je stjecanje uvida u razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi, eventualne spolne i dobne razlike u razvijenosti socijalno-emocionalnih kompetencija, te u odnos između iskazanih odgovora ispitanika o vlastitim osjećajima te ponašanjima. U tu svrhu primijenjen je novorazvijeni instrument procjene socijalno-emocionalnih kompetencija djece „KDO – Kako se dijete osjeća?“ (eng. „How One Feels -HOF“, Kimber, 2015). Upitnik je bio primijenjen tijekom 2015. godine u dva prva i dva druga razreda osnovne škole u gradu Zagrebu (N=84) u okviru međunarodnog projekta „EAP_SEL – European Assessment Protocol for Children's SEL skills“ (nositelj projekta: Sveučilište u Perugi, Italija, suradnik projekta: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu). Sukladno očekivanjima, rezultati istraživanja su pokazali da djevojčice, u odnosu na dječake, i starija djeca, u odnosu na mlađu, iskazuju višu razinu socijalno-emocionalnih kompetencija. Također, potvrđena je i posljednja hipoteza što znači da je utvrđena pozitivna korelacija između iskazanih odgovora o osjećajima te o ponašanjima djeteta vezanih uz specifičnu situaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josipa Mihić (mentor)

Avatar Url Miranda Novak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lidija Dražić
Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Lidija Dražić (2016) 'Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {socijalno-emocionalne kompetencije, socijalno-emocionalno u\v{c}enje, procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece, instrument procjene}, title = {Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovno\v{s}kolske dobi}, keyword = {socijalno-emocionalne kompetencije, socijalno-emocionalno u\v{c}enje, procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece, instrument procjene}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {social-emotional competence, social-emotional learning, assessment of social and emotional competence of children, instrument evaluation}, title = {Assesment of social and emotional competences of early school-age children}, keyword = {social-emotional competence, social-emotional learning, assessment of social and emotional competence of children, instrument evaluation}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font