Pregled bibliografske jedinice broj: 835849
Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi
Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi, 2016., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 835849 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi
(Assesment of social and emotional competences of early school-age children)
Autori
Lidija Dražić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2016
Stranica
67
Mentor
Josipa Mihić
Neposredni voditelj
Miranda Novak
Ključne riječi
socijalno-emocionalne kompetencije; socijalno-emocionalno učenje; procjena socijalno-emocionalnih kompetencija djece; instrument procjene
(social-emotional competence; social-emotional learning; assessment of social and emotional competence of children; instrument evaluation)
Sažetak
Temeljni cilj ovog rada je stjecanje uvida u razvoj socijalno-emocionalnih kompetencija djece rane osnovnoškolske dobi, eventualne spolne i dobne razlike u razvijenosti socijalno-emocionalnih kompetencija, te u odnos između iskazanih odgovora ispitanika o vlastitim osjećajima te ponašanjima. U tu svrhu primijenjen je novorazvijeni instrument procjene socijalno-emocionalnih kompetencija djece „KDO – Kako se dijete osjeća?“ (eng. „How One Feels -HOF“, Kimber, 2015). Upitnik je bio primijenjen tijekom 2015. godine u dva prva i dva druga razreda osnovne škole u gradu Zagrebu (N=84) u okviru međunarodnog projekta „EAP_SEL – European Assessment Protocol for Children's SEL skills“ (nositelj projekta: Sveučilište u Perugi, Italija, suradnik projekta: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Sveučilište u Zagrebu). Sukladno očekivanjima, rezultati istraživanja su pokazali da djevojčice, u odnosu na dječake, i starija djeca, u odnosu na mlađu, iskazuju višu razinu socijalno-emocionalnih kompetencija. Također, potvrđena je i posljednja hipoteza što znači da je utvrđena pozitivna korelacija između iskazanih odgovora o osjećajima te o ponašanjima djeteta vezanih uz specifičnu situaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb