Pregled bibliografske jedinice broj: 835593
Uloga roditelja djece s teškoćama u razvoju u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
Uloga roditelja djece s teškoćama u razvoju u inkluzivnom odgoju i obrazovanju // VII Međunarodna naučno – stručna konferencija „Unapređenje kvalite života djece i mladih“ - Zbornik / Vantić-Tanjić, Medina ; Nikolić, Milena (ur.).
Tuzla, 2016. str. 51-60 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 835593 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga roditelja djece s teškoćama u razvoju u inkluzivnom odgoju i obrazovanju
(Role of parents of the children with disabilities in the inclusive educational process)
Autori
Gvozdanović Debeljak, Aleksandra ; Maček, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
VII Međunarodna naučno – stručna konferencija „Unapređenje kvalite života djece i mladih“ - Zbornik
/ Vantić-Tanjić, Medina ; Nikolić, Milena - Tuzla, 2016, 51-60
Skup
VII Međunarodna naučno – stručna konferencija „Unapređenje kvalite života djece i mladih“
Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 24.06.2016. - 26.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju ; roditelji djece s teškoćama u razvoju ; inkluzivan odgoj i obrazovanje
(children with disabilities ; parents of children with disabilities ; inclusive educational process)
Sažetak
Za uspješno uključivanje djece s teškoćama u razvoju u redovan odgojno-obrazovni sustav neophodna je aktivna uloga obitelji, kako u zastupanju prava svoje djece u odgoju i obrazovanju tako i u suradnji s odgojno- obrazovnim ustanovama. Roditeljska uključenost u obrazovanje i školske aktivnosti važna je za napredak djece, posebno djece s teškoćama u razvoju. Uključivanje roditelja u obrazovanje djece događa se kroz 1) kontakt između roditelja i učitelja kako bi se olakšalo praćenje napretka djece u školi i kod pisanja domaće zadaće, 2) sudjelovanje roditelja u školskim aktivnostima i 3) izravna uključenost roditelja s njihovom djecom u obiteljskom domu kako bi se pružila intelektualna stimulaciju i postigao veći akademski uspjeh. Zbog prethodno navedenog, cilj rada je prikazati funkcioniranje školskog sustava inkluzivnog odgoja i obrazovanja djece s teškoćama u razvoju te ulogu roditelja u navedenom sustavu. Očekivanja roditelja u inkluzivnom obrazovanju su mnogostruka i složena. Roditelj je primarni odgajatelj i najveći autoritet u životu djeteta te je iskorištavanje takvog potencijala posebno važno u promicanju partnerstva i suradnje nastavnika, roditelja, učenika i škole.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandra Gvozdanovic Debeljak
(autor)