Pregled bibliografske jedinice broj: 835483
Suvremena logistika
Suvremena logistika. Split: Redak, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 835483 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremena logistika
(Business logistics)
Autori
Šerić Neven ; Luetić Ante
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2016
Stranica
218
ISBN
978-953-336-242-7
Ključne riječi
Poslovna ; logistika ; poslovanje ; poduzeće
(Business ; Logistics ; management ; company)
Sažetak
Predmetno djelo obrađuje materiju poslovne logistike kroz poglavlja pojmovnog određenja logistike u suvremenom poslovanju, logistiku nabave, logistiku prodaje i njen utjecaj na kreiranje i upravljanje prodajnim politikama, kreiranje opskrbnog lanca, i logistiku u međunarodnom poslovanju. Autori su se vodili ciljem da ponude monografiju korisnu studentima diplomskih studija, te široj znanstvenoj i stručnoj javnosti preispitujući dominantna teorijska promišljanja u kontekstu suvremene poslovne prakse. Predmet istraživanja – utjecaj logistike na poslovanje suvremenih poduzeća – sustavno se razrađuje kroz pojedina poglavlja na način da se postupno i logično izvode dileme i relevantne za upravljanje logističkim aktivnostima. Djelo predstavlja i pregled postojećih znanstvenih i stručnih spoznaja iz područja logistike inoviranom strukturom i načinom analize i predstavljanja pojedinih aktivnosti. Integracijom do sada separatno razmatranih područja, te uključivanjem aplikativnih poglavlja u teorijska razmatranja, monografija je prihvatljiva i zanimljiva za sve koji se žele brzo i učinkovito upoznati s znanstvenim područjima suvremene logistike. Po mišljenju recenzenata zbog suvremenog, inovativnog i znanstveno utemeljenog pristupa razmatranoj problematici, djelo se može preporučiti za korištenje od strane studenata, istraživača, ali i šire znanstvene te stručne javnosti zainteresirane za problematiku specijaliziranih tema iz područja logistike. Monografija je namijenjena i poduzetnicima i menadžerima poduzeća., kao i dijelovima marketinških kolegija. Slijedom te sugestije pokrenuta je procedura da se djelo proglasi sveučilišnim udžbenikom. Znanstveni doprinos djela se ogleda u: a) prezentaciji svih sastavnica i aktivnosti logističke funkcije u poslovanju suvremenog poduzeća, b) predstavljanju suvremenih business intelligence i alata upravljanja opskrbnim lancem koji se danas prakticiraju u suvremenom poslovanju, c) prijedlozima inoviranih prodajnih politika i politika odnosa s kupcima, i d) izvođenju prilagođenih metrika marketinga za logističku podršku poslovanju poduzeća. Ranijim opusom znanstvene literature iz ovoga područja nisu bili obuhvaćani suvremeni alati business intelligence i upravljanja opskrbnim lancem koji se danas prakticiraju u suvremenom poslovanju i koji su predstavljeni u ovoj monografiji. Na temelju provedenih istraživanja autori predstavljaju nove i inovirane prodajne politike, konkurentne taktike u odnosima s kupcima, te izvode odabrane metrike marketinga praktične za logističku podršku poslovanju. U području upravljanja opskrbnim lancem analiziraju se dominantna teorijska razmišljanja, te se predlažu smjernice za unapređenje tih aktivnosti. Znanstveni doprinos djela se po mišljenju recenzenata očituje i u kritičkim osvrtima na pojedine teorijske stavove koji se razmatraju u kontekstu suvremenih, izmijenjenih, tržišnih uvjeta. Analitički pristup autora omogućava temeljito upoznavanje čitatelja sa svakom temom iz sadržaja, a uporaba relevantne literature monografiju čini aktualnom i zanimljivom. Sustavan pristup i način izlaganja, logično poredane teme, temeljita obrada uz obilje primjera čine djelo vrijednim znanstvenim materijalom te se ono, po mišljenju recenzenata, može smatrati izvornim doprinosom znanosti. Po ocjeni recenzenata djelo ispunjava uvjete da se proglasi i udžbeničkom literaturom Sveučilišta u Splitu. Znanstveni doprinos autora pristupnika se ogleda u teorijskom i aplikativnom dijelu. Doprinos u teorijskom dijelu se ogleda u znanstvenoj raspravi koju razvija na platformi provedenih istraživanja o efektivnosti postojećih teorijskih koncepata u područjima logistike nabave i prodaje. Na temelju utvrđenih spoznaja pristupnik predstavlja smjernice za unapređenje predstavljenih teorijskih koncepata u upravljanju logističkim aktivnostima, posebice u cilju optimizacije nabave, upravljanja zalihama, te načina prilagodbe odabranih metrika marketinga pojedinim logističkim aktivnostima, što predstavlja doprinos u aplikativnom dijelu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Recenzenti knjige: prof.dr.sc. Dejan Kružić,
prof.dr.sc. Želimir Dulčić, doc.dr.sc. Dario
Miočević
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split